Heavy Duty avbildat

Robot
Medlem
Heavy Duty avbildat

Har spanat på detta en tid - ser förvånadsvärt kul ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av FZ:

Spelet är en futuristisk actiontitel där du ur ett tredjepersonsperspektiv ska kämpa mot en ond diktator som hotar din hemplanet med hjälp av en jätterobot.

Är det diktatorn som har en jätterobot som han hotar hemplaneten med eller är det spelaren som med hjälp av en jätterobot skall kämpa mot diktatorn?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Snälla, snälla ryska utvecklare, försök göra ett bra spel av detta...


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av FZ:

Spelet är en futuristisk actiontitel där du ur ett tredjepersonsperspektiv ska kämpa mot en ond diktator som hotar din hemplanet med hjälp av en jätterobot.

Är det diktatorn som har en jätterobot som han hotar hemplaneten med eller är det spelaren som med hjälp av en jätterobot skall kämpa mot diktatorn?

Det kan man faktidkt undra, om man läser texten syftar den ju på att diktatorn har en jätterobot...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Du har en jätterobot. I texten framstår det att du ska kämpa mot en ond diktator med hjälp av en jätterobot.

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

Du har en jätterobot. I texten framstår det att du ska kämpa mot en ond diktator med hjälp av en jätterobot.

Nu när texten är ändrad ja...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Inte överdrivet snyggt men ger lite mechwarrior känsla så det kan bli intressant


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser halv tråkigt ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar