BioShock filmat

Medlem
BioShock filmat

woho verkar as grymt !

Medlem

Helt klart att jag ska skaffa detta.

Medlem

Såg denna för 1 månad sedan! Grymt är det iaf!

Medlem

Tycker det ser mindre bra varje gång man ser nåt nytt - livsmätare för ens fiender? :<

Inaktiv

NU FÅR DOM FAN TA O SLÄPPA SPELET!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Kommer det till PS3 ?

Medlem

Ser väldigt snyggt och kul ut


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fasiken vad många vill-ha-spel som släpps på en gång då! :evil:
Nåja, kärt besvär


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

wow, ge mig, ge mig

Medlem

Ser lite coolt ut faktiskt, men jag hoppas att det blir mer än bara Serious Sam underwater, som en del journalister kallat det.

Medlem

Jag vet inte riktigt om jag litar på någon som skriver om dataspel och som titulerar sig journalist

Serious Sam tyckte jag var rätt så kul men det är nog enda likheten med BioShock som jag kan se


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

för mig är detta ett självklart köp, frågan e bara pc eller 360. antar pc e billigare, men ser nog snyggare ut på 360'n för mig då eftersom min rigg blir lite trött ibland nuförtiden


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Kan nog bli ganska kul, men det verkar vara rätt.. simpelt

"Hack in to this bot" = Springa fram o trycka use på den
"Hack in to this turret" = Springa fram o trycka use på den

Fast lite småpussel osv i ett FPS är inte helt fel, kommer nog sitta rätt mycket med det ändå

Skrivet av mullins:

Tycker det ser mindre bra varje gång man ser nåt nytt - livsmätare för ens fiender? :<

..mm well det är ju ingen Sim.. men jag fattar vad du menar.

Tror man kommer spela precis så här.. kör en gång och dör ..går in en gång till när man lärt sig vad alla fällor och tricks finns.. osv.

Retade mig lite på dom 2st AI som sprang in i eld pölen. Men det är ju bildskönt och har en härlig stämning.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Hmm, tycker ljudkvaliten i videon inte var den bästa men - jag gillar detta spelet!

Ska nog bli en snäll snubbe som hjälper little sisters


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

fan det här var den bästa gameplay videon utav det här spelet hitills nu måste man skaffa det


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ohh vad man längtar efter spelet ja!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

jag skulle gärna vilja ha sett mer av fighten med big daddyn för att se om det verkligen är så pass svårt som de påstår att det ska vara. jag tyckte det så ruskigt lätt ut när du kunde springa in, kolla hur rummet ser ut, teleportera ut, använda rummet och knappt dö ett jota.. vart ligger utmaningen liksom?

men sedan är jag neggo till spelidén från början då jag tycker det är väl hypeat

Medlem
Skrivet av vidde:

jag tyckte det så ruskigt lätt ut när du kunde springa in, kolla hur rummet ser ut, teleportera ut, använda rummet och knappt dö ett jota.. vart ligger utmaningen liksom?

Nja, de startade om banan för att visa olika spelstilar. Någon teleportering var aldrig en del av strategin.

Mer slagsmål med barnvakten vore onekligen kul


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av vidde:

jag skulle gärna vilja ha sett mer av fighten med big daddyn för att se om det verkligen är så pass svårt som de påstår att det ska vara. jag tyckte det så ruskigt lätt ut när du kunde springa in, kolla hur rummet ser ut, teleportera ut, använda rummet och knappt dö ett jota.. vart ligger utmaningen liksom?

men sedan är jag neggo till spelidén från början då jag tycker det är väl hypeat

Det underlättar om man lyssnar på vad han säger i filmen samt använder lite utav det man har innanför pannbenet för att förstå vad som händer...

Medlem

Hoppas det ger en riktigt "gjuten" känsla!

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av vidde:

jag skulle gärna vilja ha sett mer av fighten med big daddyn för att se om det verkligen är så pass svårt som de påstår att det ska vara. jag tyckte det så ruskigt lätt ut när du kunde springa in, kolla hur rummet ser ut, teleportera ut, använda rummet och knappt dö ett jota.. vart ligger utmaningen liksom?

men sedan är jag neggo till spelidén från början då jag tycker det är väl hypeat

Det underlättar om man lyssnar på vad han säger i filmen samt använder lite utav det man har innanför pannbenet för att förstå vad som händer...

och om man använder sina ögon så ser man att han byter till en hand där det som vapen specifikation står "teleportation" vilket betyder att han har någon hållfast punkt som han kan teleportera till efter behag. och börja om från början...

Medlem

Bra att man kan använda sig av många olika strategier.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Dessa singleplayerstrider suger så stenhårt, ren dagisnivå eller är man multiplayerskadad? Kan tänka mig att det duger för barn upp till 12 år.

Medlem
Skrivet av Bennyfax:

Dessa singleplayerstrider suger så stenhårt, ren dagisnivå eller är man multiplayerskadad? Kan tänka mig att det duger för barn upp till 12 år.

Man kanske skulle vänta med att uttala sig innan man har prövat den färdiga produkten?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Oh nice, något man kanske ska lägga vantarna på i en snar framtid. Den här trailern påminner mig om alla videos som kom innan halflife släpptes, med hela GravityGun hypen och även
den klassiska FPS hinten '' Use the enviorment to beat your enemy ''


signatur

Baconmacker med finhackade äppelbitar,björnbärs sylt och smör!

Medlem

coolt lir.
köpte de igår(fredag)har spelat en bit i natt.
gillar vapenbytena,snacka om snabbmanövrerat.
snygg grafik,lite synd att de blir lite för lätt ibland .
klart köpvärt tycker jag.

1
Skriv svar