Turning Point: Fall of Liberty-trailer

Robot
Inaktiv
Turning Point: Fall of Liberty-trailer

Verkar bli nice Men inga alarmsirener när Tyskarna lyckas parkera en hel flotta 3 km utanför kusten? Inget man smyger med direkt

Medlem
Skrivet av Regnbågslaxen:

Verkar bli nice Men inga alarmsirener när Tyskarna lyckas parkera en hel flotta 3 km utanför kusten? Inget man smyger med direkt

Verkar helt ok blir lätt ett köp, fast jag håller med om hur smyger man med en flotta ? eller ska det syfta på att dom blir blitzade =P

Medlem

Instämmer med övriga, verkar "coolt" hoppas bara att de tär ett bra spel med

Medlem

Super taxi chaffisar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Red Alert 2, fast med nazis istället för ryssar?

Skrivet av Regnbågslaxen:

Men inga alarmsirener när Tyskarna lyckas parkera en hel flotta 3 km utanför kusten? Inget man smyger med direkt

Tja, japanerna lyckades "smyga" fram en hel flotta och utplåna Pearl Harbour...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Härligt, sånt här tackar man (jag) inte nej till! Skulle ju dock vara intressant att se lite in-game, men utvecklarna kanske inte har hunnit så långt ännu. Det är skönt med lite (någorlunda) fräscha idéer iallafall!

Hmm jag får bara en sån hopplös känsla när jag ser introt, en taxi chaffis med en Schmeisser mot 42st Destroyers och några 100'a Zeppelinare + 1st Mammut Tank.. ..jahap.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Mega taxi driver vs nazi-agent 47


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Jag tror tyvärr att detta kommer tokfloppa. Mkt buggar och dålig kontroll är mitt tips :c

Medlem

Intressant. Dock så är det konstig att en tränad soldat får stryk av en taxi chaufför.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar