Följ med oss till E3

Medlem

Jag som inte trodde att E3 var förrän nästa vecka?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Kolla in medal of honor airborn

Inaktiv
Skrivet av Phosphor:

svettiga, feta, finniga spelnerdar som för första gången i sitt liv fick stå bredvid en tjej

samma svettiga, feta, finniga spelnerdar som i grunden stöder spel som du arbetar på?
tja, vi har väll alla våra sätt att tacka fansen på

bra initiativ fz!:heart:

Medlem

Någon som vet när Microsofts, Nintendos och Sonys konferens börjar? Exakt klockslag och gärna översatt till svensk tid.

Inaktiv

FZ did it again, i´m amazed


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem
Skrivet av Milec:

FZ did it again, i´m amazed

snarare deras förläggare så att säga. Mortensen är typ ett av dem största mediehusen och dit hör SP, PCG och FZ x) Sååååå, bra skit ändå

Antikvitet
Skrivet av Nikie:
Skrivet av Milec:

FZ did it again, i´m amazed

snarare deras förläggare så att säga. Mortensen är typ ett av dem största mediehusen och dit hör SP, PCG och FZ x) Sååååå, bra skit ändå

Den där E3-sajten är completely byggd av FZ-chefredaktörer. Alla en!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Om ni inte skriver om Warhammer Online kommer det en rosa klädd yrkesmördare med kanin öron hem till er och gör något hemskt när ni kommer hem från E3.

Detta är en varning och hot och ska tas på högsta seriösa allvar.

Inaktiv

YEA.. 10/7 - 20:30 (05:30) - Microsoft
Snart så, men här i sverige är det 05:30 eller 20:30 för oss?

EDIT: Fan, den svenska tiden är 05:30!! Shit, det blir en tidig morgon då:|


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

visar dom upp nåt ballt för Wii på E3 mässan ?

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av JayBee:

Glöm inte att hårdbevaka ALLT om #Age of Conan extra mycket!

Bokade precis in en privat visning av Age of Conan!

Gött av dig


signatur
Inaktiv

John, du blir ännu mer utav en hjälte till mig om du lyckas pumpa dem på någon information om stealth och assassin-klassen. De har varit extremt tysta om det, som om det var ett tabu på kontoret.

Medlem

hur kan man se live mässor ? bara att gå in på nån sida och kolla in eller ? typ gamespot ?

Medlem
Skrivet av Bazil:

Jag som trodde att det var en tävling där man kunde vinna en resa till e3

Me 2!!! Lurig rubrik!!?

@John, ta reda mer på när Crysis beta/demo blir släppta så är du guld värd.. Kanske t.om en fet puss!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar