Utvecklardagbok från Assassin's Creed

Robot
Inaktiv
Utvecklardagbok från Assassin's Creed

Detta kommer nog bli bra.. men jag vet inte varför jag får den känslan att det inte kommer att bli bra?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Känns ofta som deras största fokus med spelet är Jade Raymond. Sitter och nickar medhållande till det hon säger, och efteråt så inser jag att jag inte lyssnat ett skvatt. Påminner lite om diverse krogrundor..

Inaktiv

Ser verkligen fram emot det här spelet, om jag köper collectors edition av spelet, tror du man får bilder av Jade i lådan då? Kanske en bikini-kalender?

Medlem

pf, hon ser väl okej ut men det är väl inget att hetsa upp sig för?

fast assasins creed är jag så jävla taggad på att jag nästan känner för att köpa en ps3a bara för spelets skull. om gameplayet är så pass bra som det ser ut så kommer det här bli ett av världens bästa spel.

Antikvitet

Åh, Jade! :heart:


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

John :heart: Jade.

OnT: Jag kommer ägna nästan all min speltid åt #Age of Conan men det här är ett av de få spel jag kommer att ta mig tid att testa.

Medlem

Hawt, nästa vecka är det demotime :D, can't wait!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

'Tycker Jade ser ut som vem som helst. Inget "skönhet" precis. Sen får nån jäkla frisör ta itu med henne !

men spelet då.. jo verkar kul

Inaktiv

Jade
Nää, men det var verkligen en spännande film att se på!!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jade skulle gärna få berätta gonattsagor för mig. Skulle somna så gott då. Hon har så himmla mysig röst:)

Medlem
Skrivet av John:

Åh, Jade! :heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av John:

Åh, Jade! :heart:

Medlem
Skrivet av Nikie:
Skrivet av redmac:
Skrivet av John:

Åh, Jade! :heart:

1
Skriv svar