Tre till fyra dussin banor i Unreal Tournament III

Robot
Tre till fyra dussin banor i Unreal Tournament III
Medlem
Tre till fyra dussin banor i Unreal Tournament III

Riktigt nice, ser fram emot detta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det är ju kul:)

Medlem

Alltså 36 till 48 maps?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Rent instinktivt så blev jag lite förvånad över antalet kartor och skeptisk till kvaliteten på dessa, men sen så kom jag ihåg Epics utvecklingsprocess för just maps så det känns troligt att det blir riktigt fint detta..

Kanske lite orättvist, men jämför tre till fyra dussin kartor med de nio kartor man fick med Shadowrun..

Medlem

kommer nog ta ett tag innan man tröttnar.

Medlem

ps3+ut3+mus och t-bord=många fina speltimmar

Medlem

Kom precis på ännu en bra sak med många kartor vid launch: folk kommer inte lära sig alla kartor utan och innan redan på första kvällen, vilket folk som jag som inte är hardcore på något vis längre kan uppskatta..

Medlem

tror detta blir comebacken för en annan som va såld på första UT när det bagav sej
"Die bitch!"


signatur

\m/ DOOOOOOM METAL \M/

Medlem

De gamla banorna kommer troligen att finnas kvar. Gamla UT hade några av de skojigaste banorna någonsin, många hål och öppningar överallt så det tog ingen tid att komma till lite action.

Medlem

Dom har antagligen räknat ihop alla banor för alla olika spelsätt. Onslaught och Assault banor lär knappast användas i tex DM eller Domination (Eller vilka spelsätt som nu finns med). Så antalet banor är väl inte så stort som det låter. Men helt klart tillräckligt!

Medlem

hmm kvalitet eller kvantitet, det är frågan...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Känns som att det är mycket banor som återanvänds från tidigare spel. Det gör inget om det blir mycket från UT, UT2003 och 2004 hade mycket sämre banor än originalet. Speciellt när det gäller DM då, för mycket rör och skit som var i vägen, dåligt med cleana gångar att röra sig i.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mmmmmmmmm... kommer ihåg att jag köpte UT99 bara för botarnas skull (och det säger fantomej mycket det!), och online-delen var as-skön den med.

Flakmonkey
Skrivet av Hipshot:

Känns som att det är mycket banor som återanvänds från tidigare spel. Det gör inget om det blir mycket från UT, UT2003 och 2004 hade mycket sämre banor än originalet. Speciellt när det gäller DM då, för mycket rör och skit som var i vägen, dåligt med cleana gångar att röra sig i.

Sant, men tittar man på UT2004-banorna och jämför dem med UT2003 så är det tydligt att de själva insåg att det var för mycket "skit" i vägen i UT2003. Förhoppningsvis bygger de vidare på det och de filmer som släpps tycks tyda på det... men man vet ju aldrig, kanske får man se en ny Curse3 *ryser*

Medlem

Mer maps att piska Nosnos och Spiken på \o/

Medlem

Epic har alltid haft hög kvalite på sina banor


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Längtar fortfarande efter en ny version av DM-Agony


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det var ju det roliga med banorna i 2004, att det var massa skit i vägen hela tiden som man kunde ta skydd bakom och walldodga på osv.

Medlem

Nja, hög kvalite på allt är väl att ta i. Ett par banor är ju keepers men rätt så mycket var dåigt också. T.ex. nån isbana med DM. Hur många spelade den...
Men jag är nöjd om det är en 2-3 banor som är keepers direkt från boxen. Sen har vi en hel del väldigt duktiga mappers i communityn som kan fylla ut efter ett tag.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Detta är ett givet köp.
Vet inte hur många timmat man lagt på ut2k4.

Inaktiv

Undrar om Assault läget fortfarande lever?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Har alltid varit snygga spel. Synd bara att man inte gillar multiplay. =/

Medlem

Själv hoppas man att de har Antalus och Rankin med iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Undrar hur många som googlar fram hur mycket det går på ett "dussin" innan dom kommenterar nyheten..

...Inte jag !!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Själv hoppas man att de har Antalus och Rankin med iaf.

Rankin må vara rolig men en aning utjatad vid det här laget. Bäst vore nog egentligen att inte ta med någon av de välspelade banorna enbart för att tvinga på spelarna lite nytänkande. Då UT3 ska skilja sig rätt mycket från 2003/4 i fysik och rörelser är det dessutom möjligt att de banorna inte fungerar bra längre.

Antalus är mest hemsk.


signatur
1
Skriv svar