Debuttrailer från The Last Remnant

Robot
Medlem
Debuttrailer från The Last Remnant

Inget för mig iallafall !

ptr
Medlem

kändes itne som den mest orginella storyn. Dock värt ett försök... tror jag nog

Pansarknekt

Tyckte det var ganska ickesnygg grafik, typ PS2 känsla. Men eftersom det är Square:heart: som pillar med det lär det vara bra ändå.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Det jag är orolig för när det gäller det här spelet är att hela spelet verkar utspelas på ett stort jävla slagfält med 10,000-tals fiender. Jag ville ju ha ett RPG. Iaf det enda jag sett av det här spelet hittills så har det varit det där jävla slagfältet.

Medlem

Rätt så intetsägande teaser, men får hoppas på det bästa. Samt att det är regionsfritt på 360:n så man kan importera. Har ingen lust att vänta ett halvår på RPG:s..

Medlem

Must have!

Jag kommer lätt skaffa detta så snart som det släpps i USA. Det vill säga om det inte kommer hit strax efter det släppts där.

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Rätt så intetsägande teaser, men får hoppas på det bästa. Samt att det är regionsfritt på 360:n så man kan importera. Har ingen lust att vänta ett halvår på RPG:s..

Är alla 360 spel regionsfria ?

Flakmonkey
Skrivet av LongFo:

Är alla 360 spel regionsfria ?

Nej, men de kan vara... har märkt att det har mycket med utgivaren att göra, men har ingen koll på hur squareenix gjort med sina andra titlar

Medlem

Bara jag som tycker striderna är det minst intressanta i ett rollspel eller? Tvivlar på det, men alla trailers pushar jämt på med all action som det viktigaste. Jag blir inte intresserad alls av sånt...

Medlem

Såg väldigt tråkigt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar