En detaljrik bild från Project Gotham Racing 4

Robot
Medlem
En detaljrik bild från Project Gotham Racing 4

Mja... Visst. Fast det där solskyddet buggar lite.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

Har hört rykten om motorcyklar i PGR4, om så är fallet.. så är det ett givit köp

Medlem

Och jag som tyckte 3an såg fotorealistiskt ut på sina håll, men detta ser ju verkligen sjukt snyggt ut

Medlem

Oj, riktigt snyggt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Boomer:

Mja... Visst. Fast det där solskyddet buggar lite.

Haha, märkte det också


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Har för mig att utvecklarna visade en liknande bild innan föregående spel hade premiär, och riktigt så snyggt kändes det inte till slut. Men visst, det här imponerar stort, hoppas det även lever upp till det i slutändan.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Snyggt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har hört rykten om motorcyklar i PGR4, om så är fallet.. så är det ett givit köp

Dom har släppt det officiella omslaget till spelet, och där är det en motorcykel, så det är ganska bekräftat nu.

Medlem

snuskigt snyggt, kommer spelet att verkligen se ut så där kommer det att bli det snyggast raceliret någonsin, helt klart

Äckligt snyggt!, så här vill jag att GTA4 skall se ut!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Inte för att låta petig, men vad är det som är så speciellt snyggt? - såg bara massa platta texturer lite överallt, sen kan man inte låta bli att förundras över alla dessa luft konditioneringar - snacka om förorenad luft, lär vara tokyo eller något.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag tycker det ser ut som Hong Kong.

Inaktiv

Shanghai eller Peking skulle jag tippa på.
Otroligt snyggt iaf.


signatur

EVGA 680i SLI-Core2Duo E6600-Corsair 2GB Twinx-Gainward 8800GTS 320MB-SoundB X-FI Elite pro-

Medlem

Skitsnyggt!
Frågan är om man verkligen har tid att stanna för att studera miljöerna?! Jag tittar i alla fall på vägen om jag gasar på i hastigheter över 200km/h.

Hmm Nordschlife?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar