BlackSite: Area 51 filmat och fotat

Robot
Medlem
BlackSite: Area 51 filmat och fotat

Ohhh, massor av explosioner, längesen jag spela ett sådant spel


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Bara jag som tycker det ser riktigt B ut? Jag blev riktigt besviken på det jag såg, kändes som att man gick tillbaka ett par år i spel utvecklingen...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Finns det inte redan ett demo till 360?

Inaktiv
Skrivet av SkyFly:

Finns det inte redan ett demo till 360?

Jo

Medlem

Håller med, spelet verkar super B. Men den känslan fick jag av demot också. Tror inte det här blir nå bra...?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av redmac:

Bara jag som tycker det ser riktigt B ut? Jag blev riktigt besviken på det jag såg, kändes som att man gick tillbaka ett par år i spel utvecklingen...

Då får du förklara lite närmare ...

Tyckte de såg redigt bra ut.

Medlem

Vil haaaaaaaa! Ettan var ett av dem mest underskattade spelen ever. Aliens och explosioner is teh sheit!


signatur

Videomupp

Medlem

Ser bra ut faktiskt, men jag får undersöka spelet lite mer innan jag bestämmer mig..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Får se hur bra det blir. Demot visade iaf underbar grafik tycker jag... men störde mig lite på vapenljud och framför allt att det inte syntes/märktes när man träffade fienden...kändes lite skumt, som att skjuta på en vägg ungefär.

hehe gamers är svåra att blidka nuförtiden


signatur
Medlem

Varje demofilm utan en skitnödig basröst som kommentator/narrator är en frisk fläkt iaf

Medlem
Skrivet av redmac:

Bara jag som tycker det ser riktigt B ut? Jag blev riktigt besviken på det jag såg, kändes som att man gick tillbaka ett par år i spel utvecklingen...

Jo, tyckte särskillt animationerna såg rätt dassiga ut.

Inaktiv

Jag gillade känslan i demon. Kanske till och med skaffar spelet.

Medlem
Skrivet av Shaef:

Varje demofilm utan en skitnödig basröst som kommentator/narrator är en frisk fläkt iaf

Halleluja!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Demon var rolig att köra och hela spelet ser lovande ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Bara jag som tycker det ser riktigt B ut? Jag blev riktigt besviken på det jag såg, kändes som att man gick tillbaka ett par år i spel utvecklingen...

Bilderna gör inte spelet rätta, demot var det Gears klass på rent visuellt.. dålig framerate dock men det är garanterat fixat till releasen.
Sen spelmässigt kanske det inte är 100%-igt men det är iaf riktigt snyggt.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Vil haaaaaaaa! Ettan var ett av dem mest underskattade spelen ever. Aliens och explosioner is teh sheit!

Muahahahaha!!! Jag gillade särskilt månlandningsstudion.

Jo faktiskt var det ganska underskattat. Men folk e så kräsna idag. Half-Life 2 var inte bra. Doom 3 var inte bra...WTF??!? Jag blir alltid så nyfiken på vad dom har spelat som e så grymmefantastiskt så att de kan dissa alla andra spel.

Pansarknekt
Skrivet av p0yac:
Skrivet av WildThing:

Vil haaaaaaaa! Ettan var ett av dem mest underskattade spelen ever. Aliens och explosioner is teh sheit!

Muahahahaha!!! Jag gillade särskilt månlandningsstudion.

Jo faktiskt var det ganska underskattat. Men folk e så kräsna idag. Half-Life 2 var inte bra. Doom 3 var inte bra...WTF??!? Jag blir alltid så nyfiken på vad dom har spelat som e så grymmefantastiskt så att de kan dissa alla andra spel.

Första Unreal precis när det kom. Quake 2 när det kom, när ettan kom oxxå för den delen på polarens PC. Thief när det kom osv. Och jag glömde nästan, HL1 när det kom... 8)


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv
Skrivet av deftune:

Första Unreal precis när det kom. Quake 2 när det kom, när ettan kom oxxå för den delen på polarens PC. Thief när det kom osv. Och jag glömde nästan, HL1 när det kom... 8)

Och du tror inte det kan ha liiiiiite med nostalgivärde att göra?

För min del har det det i alla fall. De spel som öppnade mina ögon för respektive genre kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, oavsett hur bra spel de egentligen var. Tror det gäller för de flesta.

Medlem

Demot var ju skitskoj. Det här blir nog ett köp.

Pansarknekt
Skrivet av Sokkan:
Skrivet av deftune:

Första Unreal precis när det kom. Quake 2 när det kom, när ettan kom oxxå för den delen på polarens PC. Thief när det kom osv. Och jag glömde nästan, HL1 när det kom... 8)

Och du tror inte det kan ha liiiiiite med nostalgivärde att göra?

För min del har det det i alla fall. De spel som öppnade mina ögon för respektive genre kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, oavsett hur bra spel de egentligen var. Tror det gäller för de flesta.

Klart att det har med nostalgivärde att göra nuförtiden. Men det var därför jag skrev "när det kom" För när dom spelen kom så fick man en oftast direkt enormt cool upplevelse som jag aldrig glömmer. Och känslan bestod i tex Unreal genom hela liret.

OCh nu när jag väl e här kan jag ju nämna Doom oxxå tillhör kategorin.:)


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar