The Settlers VI: Rise of and Empire-intervju

Robot
Medlem
The Settlers VI: Rise of and Empire-intervju

fifan vad jag längtar efter dehär spelet, verkar bli ett RIKTIGT settlers-lir med allt vad det innebär

Inaktiv

Settlers 3 är det sämsta spel ja någonsin har kört.. Längtar verkligen inte!

OBS: ni har stavat fel på "AND" - det ska vara "AN"


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

settlers 3 och 5 sööög.
däremot äger settlers 4, funkade dock inte på min amd med xp

Medlem

Settlers 2 ägde alla andra, sedan var ju 3an betydligt bättre än 4an. 5an räknar jag inte ens med då det inte var ett riktigt Settlers. Har mycket stora förväntningar på detta Settlers dock Även det kommande Settlers 2 10th aniversity till Nintendo DS Blir en bra Settlershöst detta!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Settlers 3 var ju hur bra som helst, men fortfarande en lång bit ifrån 2an, sen var 4an och 5an helt åt helvete..
1an fick jag aldrig chansen att prova.

1
Skriv svar