Framtidsmaffia i CryEngine2

Robot
Medlem
Framtidsmaffia i CryEngine2

Woaw, på tiden att något annat än UE3 licensieras.

Umm.. detta var ju en av FZ's nyheter igår, eller har jag missat något?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=20419


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skägg.
10 Chambers

Ja, men intervjun är ny och eftersom läsarna kanske missade gårdagens information drog jag en snabb presentation. Sen finns konceptbilderna hos oss!


signatur

Mea Culpa! :baby:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Får väll hoppas det blir nå coolt spel då, låter ju inte helt fel med mafia och cryengine2.

Inaktiv

3100-talet? Där rök chanserna på ett bra spel... FÖR MIG iallafall. Är inte så mycket för såna där framtidsspel. Kunde de inte gjort en uppföljare till Mafia istället?

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

3100-talet? Där rök chanserna på ett bra spel... FÖR MIG iallafall. Är inte så mycket för såna där framtidsspel. Kunde de inte gjort en uppföljare till Mafia istället?

Visst hade det varit trevligt med ett nytt Mafia, men dessa utvecklare har inte rättigheterna att göra det. :/

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av ReZnoR2K6:

3100-talet? Där rök chanserna på ett bra spel... FÖR MIG iallafall. Är inte så mycket för såna där framtidsspel. Kunde de inte gjort en uppföljare till Mafia istället?

Visst hade det varit trevligt med ett nytt Mafia, men dessa utvecklare har inte rättigheterna att göra det. :/

Nej inte just spelet mafia men dem
skulle ju alltid kunna göra ett gangster spel
för det med mafia involverat.

Medlem

hmm har människan blivit neandertalare på 1100år? :S, såg så ut på koncept bilderna iaf

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

3100-talet? Där rök chanserna på ett bra spel... FÖR MIG iallafall. Är inte så mycket för såna där framtidsspel. Kunde de inte gjort en uppföljare till Mafia istället?

Satt med och tänkte på just spelet Mafia, som för övrigt har världens grymmaste spelstory och är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Det snackades ju om en 2:a ett tag. Undrans hur det gick med den? Någon?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Har för mig att dom fortfarande jobbar på 2an... om vi har riktigt riktigt tur så kanske det kommer nåt på E3? *hoppas*

Medlem

Låter kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av ReZnoR2K6:

3100-talet? Där rök chanserna på ett bra spel... FÖR MIG iallafall. Är inte så mycket för såna där framtidsspel. Kunde de inte gjort en uppföljare till Mafia istället?

Satt med och tänkte på just spelet Mafia, som för övrigt har världens grymmaste spelstory och är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts.

Håller med Fast, hade inte Mafia mer eller mindre rippat storyn från Scarface?

Edit: Vanheligt hiskeligt fula konceptbilder..

Hoppas dock att det blir bra till slut. Världen behöver mer maffiaspel. Framtid eller ej..

Inaktiv
Skrivet av ROFLMAO:

hmm har människan blivit neandertalare på 1100år? :S, såg så ut på koncept bilderna iaf

haha
det där är våra vanliga kickers och deras fans....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Är det bara jag som tycker koncept bilderna va fräcka?

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av ReZnoR2K6:

3100-talet? Där rök chanserna på ett bra spel... FÖR MIG iallafall. Är inte så mycket för såna där framtidsspel. Kunde de inte gjort en uppföljare till Mafia istället?

Satt med och tänkte på just spelet Mafia, som för övrigt har världens grymmaste spelstory och är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts.

Håller med Fast, hade inte Mafia mer eller mindre rippat storyn från Scarface?

Edit: Vanheligt hiskeligt fula konceptbilder..

Hoppas dock att det blir bra till slut. Världen behöver mer maffiaspel. Framtid eller ej..

Scarface?! hur tänker du då? Jag ser inga större likheter. Har nog sett scarface 10 ggr och kört mafia 4, snart 5 (Installerade och började igen igår kväll=. Det buggar lite dock... Datorn är väl för ny.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

De kör fortfarande 30-tals kläder och tommy guns på 3100-talet?

Inaktiv

Hrm, att alla ska se ut som apor tar bort en hel del känsla. :/ Mafiosos är våldsamma men har även stil och klass, det verkar utvecklarna ignorera..

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Scarface?! hur tänker du då?

Möjligt att jag tänker fel. Var trots allt 5 år sedan som jag spelade igenom spelet, och ännu längre sedan jag såg Scarfacefilmen. Ett av de bästa spelen genom tiderna, helt klart. Mafia, inte Scarface.

1
Skriv svar