Halo Wars

Medlem
Halo Wars

Shit, sitter och kollar spel trailers för fulla muggar vid min egen dator och märker att jag missat en sak helt och hållet. Kommande "vill ha" spelet Halo Wars är inget FPS!!

Jag har helt missat detta ska jag erkänna och jag känner mig lite dum och ja, väldigt besviken.

Jag gillar inte strategi spel på konsol helt enkelt.
Okey, Halo Wars till X360 ska vara totalt anpassat just för konsolens handkontroller då det inte ska komma till PC inom ett bra tag i alla fall.
Detta låter ju bra på papper, men hur kommer det egentligen att bli när man sitter där? Nej, jag blev skeptisk och kommer absolut inte köpa det innan jag fått chansen att testa det och avgöra om detta kan bli det första strategi spelet anpassat för en konsol.

Hemma från Köpenhamn nu, det känns skönt, men visst är det också skönt att vara borta lite då och då. Speciellt när det finns tillgång till RoomService!
Ett problem var att när notan skulle betalas så sa de att vi beställt en vinflaska värd 700 kr per telefon av dem, men ett enkelt "nej" räckte för att de skulle tro oss. Tur där! Så nästa gång vet vi att vi ska beställa deras Moet skumpa för 2500 kr och sedan neka det när vi ska checka ut
Nog gått upp några kilon då vi bodde på ett Amerikanskt hotell och ja, alla vet ju vad Amerikanare äter morgon, lunch och middag. Inget nyttigt!

Nu ska jag spana vidare på spel trailers, missat en hel del sen jul märker jag, måste skärpa mig!

#blogg

Medlem
Halo Wars

Kommer ju ett demo till Halo Wars, någon gång...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Kommer ju ett demo till Halo Wars, någon gång...

Ja precis, det är tur tur tur det!

Medlem

Ser ruskigt bra ut, Ensemble Studios är ett pack redigt bra utvecklare. Synd bara att varenda PS3-fanboy hackar ner på spelet och jämför det med Killzone 2 o_O

Medlem
Skrivet av lordnizze:

Ser ruskigt bra ut, Ensemble Studios är ett pack redigt bra utvecklare. Synd bara att varenda PS3-fanboy hackar ner på spelet och jämför det med Killzone 2 o_O

Ännu mer synd att Ensemble Studios läggs ner efter detta spel.:(


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Demot kommer 5 feb, har jag för mig.


signatur

Wai

Medlem

Synd att Killzone 2 inte har Master Chief!

1
Skriv svar