Vilket konto skall jag välja?

Inaktiv
Vilket konto skall jag välja?

Jag har två konton på min xbox 360. En är Kaxelina och på den har jag skrapat ihop över 10 000 gs men detta konto strular lite med Windows Live ID. Det har tydligen hänt något så jag har två WL ID på samma gamertag. MS kan inte hjälpa mig och inte heller Xbox supporten för den ena måste ta bort den andra och vice versa. Så hela grejen är att jag inte kan byta WL ID till GTn. Allt annat verkar funka bra men jag vill inte ha just denna WL ID till min GT.

Mitt andra konto är Sockan och på den har jag "bara" runt 780 gs men ett helt okej WL ID. Många utav dom achievementsen har jag fått på spel som vi inte har kvar så att jag kan inte få ihop dom mera. Det känns lite snålt med bara 780 gs när man en gång fått ihop över 10 000 gs. Den första GTn skapade jag när xbox 360 kom ut på marknaden så det känns fel att byta bort den.

Så summa summarum är att jag inte kan välja vilket jag skall fortsätta på så jag har mest spelat på den första men ibland får jag infall att vilja spela på den andra. Med den första har jag även köpt en hel del arkadspel.

Ni kanske kan hjälpa mig med bra argument om vilket som ni tycker att jag skall satsa på.

#blogg


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem
Vilket konto skall jag välja?

Ett WL ID som fungerar hela tiden > ett WL ID som du har samlat ihop en massa GS på.
GS är ju bara en penisförlängare/tuttförstorare och du vet ju själv hur mycket poäng du har samlat ihop, så varför bry sig om en officiell siffra?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Tja för jag gillar att samla på dom eller mest för att gubben har fått ihop över 16 000 gs nu. Så om jag startar om med den andra profilen så får jag ju achievementserna igen.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Hmm, ja om det inte strular allt för mycket så kan du köra vidare på Kaxelina då
Så länge det inte förstör spelupplevelsen så ska det nog inte vara några problem.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Mmmm det är inget som stör upplevelserna med det men det som blir koppat till mitt space blir ju inte bra. jaja. Fattar inte varför jag skaffade ett space där ändå. Har tusen andra bloggar.

Kollade på mitt space som är kopplat medKaxelina och det funkar nu för förut stod det att det inte fanns någon GT med denna WL ID.


signatur

Kaxelina har ordet.

1
Skriv svar