Robot
Tenchu Z

Ninjor - nattens härskare och de ondas Nemesis. Män vill vara som dem, kvinnor med dem. Trots deras vida rykte om att vara världens dödligaste lönnmördare envisas spelutvecklare med att trotsa sitt sunda förnuft och ge ut förbannat dåliga spel med ninjor i huvudrollerna. Är de inte rädda för att världens ninjor en dag ger igen för att rädda sitt en gång i tiden goda rykte? I Tenchu Z:s fall hoppas jag det.


Medlem
Ninjaliret Tenchu Z bekänner färg

Ni gav det rätt betyg!!! det här spelet suger!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Spelade demot, och det var fruktansvärt. Ett av de mest buggiga och AI-befriade spelen jag skådat.

Medlem

Synd för tenchu 1 och 2 var riktiga godbitar.

Medlem

Snälla det här var något av det värsta jag sett i grafikväg.. iaf i dagens läge...

Medlem

Pinsamt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spelet suger verkligen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag som hade hoppats att Tenchu äntligen skulle komma till rätta, serien har alltid varit halvbra som alltid saknat det lilla extra som gör ett riktigt bra spel. Synd att det inte blev så enna gång

Medlem
Skrivet av Clabbe:

Synd för tenchu 1 och 2 var riktiga godbitar.

Yes det var dom verkligen, riktigt svåra och kluriga spel på gamla playstationen.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Hahaha, jag älskar snacket i recensionen. Du räddade min dag!

Medlem

Tenchu har aldrig varit bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelade japanska demot när det kom, räckte för mig ;p

Inaktiv

Fan, halvdiggade Tenchu till ps1 så jag hade hoppats på något liknande mysigt men hoppades gjorde man tydligen i onödan.

Medlem

Trevligaste recensionen på FZ på väldigt länge.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

haha den recensionen var nog den roligaste på länge :up:;)


signatur
Medlem

bra recension - dåligt spel


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Haha. recensionen var klockren! vill nästan prova spelet bara för att det är sällan man får uppleva såna här sågningar.

Utvecklare:
From Software

Utgivare:
Microsoft Game Studios

:crazy:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Testade demon som fanns på Marketplace , fy fan.

(Kul att ni recenserar Xbox 360-spel , mer sånt )


signatur

War never changes.

Inaktiv

Testade demon, fruktanssvärt dåligt!
Men skulle vara sjysst med ett sånt här spel som är välgjort.

Medlem

*skrattar*

Bra jobb FZ.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

spelet är fult, buggit och repetivt...men jag kan I N T E sluta spela det...skönt tidsfördriv på nått sätt.

Inaktiv

haha


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag tycker att spelet är underhållande. Det är inte direkt polerat och uppdragen är väldigt lika varandra. Spelet är utmanande om man vill. Jag kör på hard med en ninja vars stats är 10 i health samt fullt i resten. Det gör att om jag gör misstag i en strid så är jag död vilket gör att spelet blir mycket mer utmanande då jag är beroende av stealth/stealth kills för att överleva och det gillar jag.

Medlem
Skrivet av Kovski:

Jag som hade hoppats att Tenchu äntligen skulle komma till rätta, serien har alltid varit halvbra som alltid saknat det lilla extra som gör ett riktigt bra spel. Synd att det inte blev så enna gång

Jo, de första Tenchu spelen var roliga och hade en viss charm. 3an till PS2 och Xbox är nog min favorit. Serien har mycket otappad potential, så det är synd att detta spel hoppade ner i ett hål med skit.

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Utvecklare:
From Software

Utgivare:
Microsoft Game Studios

:crazy:

Jupp, utvecklingsstudion heter From Software.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Utvecklare:
From Software

Utgivare:
Microsoft Game Studios

:crazy:

Jupp, utvecklingsstudion heter From Software.

Jag tror han syftade mer på MS Game Studios som utgivare??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Som sagts innan, var detta ett riktigt underhållande spel till Playstaioon och hade hoppats på att det var någorlunda, men inte... Måste passa på att ge en STOR ELOGE till språkbruk och glimten i ögat, fan så man garvade sig igenom denna TACK!!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

lol bra betyg...testade demot på live! måste säga att det var ruskigt dåligt...

Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Utvecklare:
From Software

Utgivare:
Microsoft Game Studios

:crazy:

Jupp, utvecklingsstudion heter From Software.

Jag tror han syftade mer på MS Game Studios som utgivare??

Båda tvååe!, hur kunde detta få gå guld ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

12
Skriv svar