Overlord uppdaterat

Robot
Medlem
Overlord uppdaterat

Hmm, undrar om det här gäller 360 versionen med?


signatur

Videomupp

ptr
Medlem

Jag klarae det här om dagen. stötte inte på någon sådan allvarlig bugg. men däremot massa små buggar som var lite irreterande

Medlem

Att det buggar i slutet borde ju i så fall också vara med @ 360 versionen då dom lär ha skeppat spelen samtidigt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

testade demot, skoj som f-n
hur e fullversionen?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Här fick man inget tack nu heller :C.

Klarade spelet någon gång förra veckan, har försökt lira online men det är så ont om spel och det laggar enormt mycket när man lirar med.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

testade demot, skoj som f-n
hur e fullversionen?

Helt enkelt bäst

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Petah:

Här fick man inget tack nu heller :C.

Klarade spelet någon gång förra veckan, har försökt lira online men det är så ont om spel och det laggar enormt mycket när man lirar med.

Hittade inget tipsmail. och såg detta på Shack imorse under frukosten.


signatur
Medlem

Eek Overlord. \o/. Vill ha mina sommarjobbs pengar så jag kan köpa min 360+overlord snart. ><. Verkar råkul.

Testpilot

haha Spelet e ju underbart kul , särskilt då man slaktar allt och är superond så byborna offrar en jungfru till dig

Inaktiv

Overlord är ett av mina roligaste spel nu. Köpte det på prämieren och älskar det specielt alla fiender och monster men det är roligt på uppdragen då man får bestämma om man till exempel vill lämna till baka maten eller ta den själv.Ett klockrent köp om man har pengar ska man lätt köpa det.:up::up:

Medlem

Låter som det är i stil med Dungeon Keeper I och II? Evil genious försökte sig ju också på det utan att riktigt lyckas, men detta verkar vara betydligt intressantare

Medlem

Overlord är väldigt kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Shaef:

Låter som det är i stil med Dungeon Keeper I och II? Evil genious försökte sig ju också på det utan att riktigt lyckas, men detta verkar vara betydligt intressantare

Nästan. Spelet är typ som pikmin fast med dungeon keeper humor och liknande tema.

Inaktiv

skaffade till PC men lirar med 360dosan funkar kanon !

1
Skriv svar