Quake - den sista gentlemannasporten?

Skägg.
10 Chambers
Quake - den sista gentlemannasporten?

[fright][eos_image="59307"]Frags = Fun[/eos_image][/fright]Jag har lirat en del #Quake 3 senaste veckan, hur jag gjort det tänker jag inte avslöja (inget NDA-brutet här minsann!). Jag förvånas över hur trevliga folket på servrarna är. Visst, det är blodigt (pixligt?) allvar under matcherna men i pauserna är folk glada och berömmer varandras skicklighet. Det var länge sedan jag stötte på det under en multiplayerstund. Det är heller inte förrän "5 minuter" blivit 45 som jag inser hur mycket jag saknat instant gratification-spelande. Att kämpa för varje frag istället för att spendera timmar i Azeroth där till och med slutmålet bara innebär ännu mer tidsinvestering. Nu måste jag bara lära mig att raila så att @xplejjn inte piskar mig till vansinne varje gång.

#blogg


signatur
Medlem
Quake - den sista gentlemannasporten?

Instämmer, förvånansvärt bra stämning i spelet, dock så tror jag att det kommer bli väldigt mycket skitsnack när spelet i fråga när det kommer ut.

Medlem

Överlag är det bra men som vanligt finns det ju rötägg här och där, och lustigt nog har det ofta varit folk som verkat tala tyska i övrigt.....men så är ju de servrar jag spelat Quake 3 på tyska

Medlem

Abolut, håller med

dock undrar jag vad Drapan menar med;

Skrivet av Drapan:

dock så tror jag att det kommer bli väldigt mycket skitsnack när spelet i fråga när det kommer ut.

Vilket spel kommer ut?

Medlem
Skrivet av hansen:

Abolut, håller med

dock undrar jag vad Drapan menar med;

Skrivet av Drapan:

dock så tror jag att det kommer bli väldigt mycket skitsnack när spelet i fråga när det kommer ut.

Vilket spel kommer ut?

Quake Live =G


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Förstår att du inte vill bryta NDA som speljournalist men blir ju tämligen löjligt när alla vet vilket spel du snackar om...

Medlem

sitter och lira betan jag med och det är fruktansvärt kul . tycker det är precis lika bra som quake3 1.32


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Du bryter inget NDA genom att berätta att det är Quake Live du har spelat och att du genom att ha ansökt eller bett en kompis om invite har lyckats med detta. Det vill de ju fan att man ska göra då de vill ha reklam för spelet. Vad du inte får göra är att berätta om själva innehållet i spelet (inte för att någon bryr sig om det heller då det diskuteras vilt på forum som t.ex esreality).

Medlem

Vet inte om screen-shoten/bilden fanns där igår kväll, men den är ganska tydlig tycker jag.
Inget smygeri precis


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shimo:

Vet inte om screen-shoten/bilden fanns där igår kväll, men den är ganska tydlig tycker jag.
Inget smygeri precis

Jag bekräftar nada! Eftersom vi inte har några bilder på Q3 i vårt bildarkiv, vilket i och för sig är skamligt bara det, så fick Quake Live duga.


signatur
Medlem

you're not fooling anyone...

Medlem

Vet inte hur gentlemannamässigt det är att bara disconnecta för att man ligger under. Och ja, självklart är det Quake Live


signatur

Robin,
Frilansare

Skägg.
10 Chambers

Alla plötsliga disconnects skyller jag på yttre sociala omständigheter jag inte råder över.


signatur
Medlem

Hrhhrhrh, DNF > Loss verkar vara den vanliga hållningen

Medlem

jag har massa invites till Quake Live att ge ut om någon vill ha, kom in på #FZ på irc.quakenet.org och PM:a mig om du vill ha.

1
Skriv svar