PS3-versionen av MoH: Airborne försenad

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

GÖr mig inget, hatar fps på konsoller det ska vara på pc såna spel.

Nöörd.

Medlem

är x360 en fjortiskonsol? (kan nästan tro det, när alla ägare uppför sig som idioter)
tro PS3 är för riktiga gamers, för oss över 25år. som varit med sen ps1/nintendo 8bitas

lustigt att så många sågar Microsoft men samtidigt slickar dom i röven.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

är x360 en fjortiskonsol? (kan nästan tro det, när alla ägare uppför sig som idioter)
tro PS3 är för riktiga gamers, för oss över 25år. som varit med sen ps1/nintendo 8bitas

lustigt att så många sågar Microsoft men samtidigt slickar dom i röven.

Jag försöker att inte lägga märke till den där kommentaren, men lik förbannat citerar jag den.
Hur kan du ens säga fjortiskonsol?
Det finns fanboys till alla konsoler, och jag tar ingens parti.
Jag tycker bara synd om dem som har köpt en PS3 för att de har gått på deras reklam om BlueRay och Cell processor, tex. småbarns familjer sen får de i princip spelen i en dålig portning.

Inaktiv

Så du tror att småbarns familjer åker och köper en 7-8000kr konsol bara för att de sett en blue-ray reklam? Skulle väl vara mer troligt att dem skulle åka iväg för att köpa en ps2 eller wii iallafall. Men nuff with what, tycker också att Ps3 ägarna verkar vara mindre iriterrande och ofta har vettigare argument. Men inget ont om Xboxen för tycker själv att den har väldigt bra spel och är kul att spela på väl när den inte blinkar rött.

Inaktiv
Skrivet av PvtNils:

... tycker också att Ps3 ägarna verkar vara mindre iriterrande och ofta har vettigare argument...

Ehm, finns en del undantag

Inaktiv

Jo lägg märke till mindre och OFTA inte alltid, är ju ganska självklart att alla säger något som verkar vara mindre vettigt då och då, men verkar komma mer såna kommentarer ifrån xbox sidan.

Medlem

Man köper konsoll beroende på vilka spel du vill spela, punkt. Vill du spela mass effect eller Forza motorsport köp xbox, vill du köra tekken eller mgs köp ps3.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

är x360 en fjortiskonsol? (kan nästan tro det, när alla ägare uppför sig som idioter)
tro PS3 är för riktiga gamers, för oss över 25år. som varit med sen ps1/nintendo 8bitas

lustigt att så många sågar Microsoft men samtidigt slickar dom i röven.

Idioter finns i alla åldrar & former, tror det ej är begränsat utav konsolerna utan din selektiva uppfattning. Antar att du är lagd åt antingen wii eller ps?

Personligen avskyr ja när personer runt 24-25 och uppåt ser sig själva som något mer bara för att vi varit med sedan tidig atari och nes tiden o.o de är barnsligt om något.

360 är för "riktiga" gamers förtillfället, det är där alla spel finns. Annars får du gärna förklara din definition av riktig gamer. För sitta och spela sämre portar och ett fåtal ok exklusiva titlar ser inte jag som ett bra alternativ för mig som "riktig" gamer.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Jo lägg märke till mindre och OFTA inte alltid, är ju ganska självklart att alla säger något som verkar vara mindre vettigt då och då, men verkar komma mer såna kommentarer ifrån xbox sidan.

selektiv uppfattningen eftersom du är ett sonyfan? Tycker alla argument som sony fanboys använder innehåller någon defintion av "Vänta tills bättre tider".

Tror sony fans har blivit känsliga mot bashing tackvare att de inte har fått någon de senaste två generationerna med ps1 & ps2, då de själva bashade de andra beyond all recognition.

Medlem

Detta ett pc spel helt klart , moh satte ingång ww2
fpsen och clan liret på riktigt efter cs.

Medlem

Medal of honor har piskats av COD ett bra tag nu... så hoppas detta blir någorlunda bra.

Inaktiv

Jag är ingen fanboy på nåt sätt, (har en 360 men har alltid gillat ps3, VF, tekken, osv) men jag tycker att Drunken monkey har mest rätt i det här.

Det finns helt enkelt ingen anledning att köpa en PS3 för tillfället! Det har strulat tills sig rätt hårt för dom och ni som säger att 3djepartsutvecklarna kommer styra upp sony kan inte vara så säkra på det. Varför vill dom satsa på ps3 när inte så många äger den än, och är dyr o svår att utveckla till?

Tycker ni ska se gametrailers genomgång inför E3 där dom diskuterar PS3ans framtid. Där satte dom huvudet på spiken i det mesta. (även när dom diskuterade 360,s problem)

Medlem

^- tack, äntligen en som förstår vad jag försöker säga.

Medlem

Tror sony fans har blivit känsliga mot bashing tackvare att de inte har fått någon de senaste två generationerna med ps1 & ps2, då de själva bashade de andra beyond all recognition.

Äggande lines (:

12
Skriv svar