Tio annorlunda bilder från World in Conflict

Robot
Medlem
Tio annorlunda bilder från World in Conflict

Galet vackert spel!
Ska bli skoj att kräma på fullt (like that's gonna happend)

Medlem

Längtar tills den 11juli då man får testa betan

Medlem

Ser så extremt kul ut !

Bt
Medlem

Fortfarande ett RTS och inte ett FPS, bara så ingen blir lurad.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

ser onekling intressant ut=)

Medlem

Woho! fick en betanyckel!

Medlem

Shit vad snyggt det är. o.O

Medlem

Yey, ja fick också tag på nyckel, så nu är de bara att vänta på betan den 9:e antar jag )

Medlem

Riktigt snyggt, hoppas bara att de är kul nu då

Medlem

Fick också en betanyckel:)

Medlem

Snyggt, alla gånger. Men tråkigt att det som vanligt verka bli helt orealistiska skjutavstånd. Slutar förmodligen med att alla enheter står och skjuter på varann på 10-100 m. Ok jag begär inte fullt realistiska avstånd då det kan handla om mil i vissa fall. Men LIIIITE längre. Men man får väl se när man testat betan.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Intressant. Jag vill spela WiC-betan nuuu! ^^

Exx
Medlem

Varför är där tyska stridsvagnar och flygplan? Har jag missat något?

Inaktiv

Tysk matriel används delvis för att NATO är med på ett hörn och slåss

Exx
Medlem

Ahaa, så klart. Tack

Medlem

Fick inte alla betanyckel eller? Jag reggade mig nyss och fick den direkt.

Medlem
Skrivet av Emetic:

Snyggt, alla gånger. Men tråkigt att det som vanligt verka bli helt orealistiska skjutavstånd. Slutar förmodligen med att alla enheter står och skjuter på varann på 10-100 m. Ok jag begär inte fullt realistiska avstånd då det kan handla om mil i vissa fall. Men LIIIITE längre. Men man får väl se när man testat betan.

Hoppas att inte det blir som du skrivit, jag vill också längre skjutavstånd, det blir så löjligt annars. Särskilt med den realistiska grafiken.


signatur

yolo

Medlem

Stridsvagnar kan skjuta ganska långt men långt ifrån realistiska avstånd då det inte gör sig speciellt bra i ett spel som detta. Tunga artilleripjäser kan dock skjuta över hela kartan i princip.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Stridsvagnar kan skjuta ganska långt men långt ifrån realistiska avstånd då det inte gör sig speciellt bra i ett spel som detta. Tunga artilleripjäser kan dock skjuta över hela kartan i princip.

Fast i "Theatres of war" är det riktigt långa avstånd och det fungerar fint. Begär dock inte riktigt lika lång räckvidd, men en bra bit över 100 m. Annars


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1
Skriv svar