Shuttle-tävlingens del två igång hos SweClockers

Robot
Shuttle-tävlingens del två igång hos SweClockers
Medlem
Shuttle-tävlingens del två igång hos SweClockers

Jag hatar att jag är så dålig på kritik!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Jag hatar att jag är så dålig på kritik!

Det är du inte ensam om.


signatur

Hej! jag är ny här.

Bt
Medlem

"U suck - change everything"


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

trevligt med tävlingar

Medlem

Mycket trevligt intiativ det här, Sweclockers och FS är mina två favo-siter (svenska).


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

trevligt trevligt

Medlem

får man delta i den här delen också även om man gjort den första ?

Medlem

Bleh, jag trodde jag läste någonstans att man kunde vara med i alla omgångar? If not...I'am screwed. >.>

Medlem

Har då svarat i båda tävlingarna för skojs skull

Medlem
Skrivet av Petah:

Bleh, jag trodde jag läste någonstans att man kunde vara med i alla omgångar? If not...I'am screwed. >.>

Citat:

Tävlingen är uppdelad i fyra delar som med start i dag publiceras med en veckas mellanrum. Hälften hittas här på FZ, hälften hos Sweclockers. Du behöver inte delta i alla, men ju fler deltävlingar du medverkar i, desto större chans har du att vinna. Varje rätt svar ger en poäng och de två tävlande som samlat ihop flest poäng vid tävlingens slut vinner. Om flera tävlande hamnar på samma poäng utses vinnarna av personal från FZ och Hjemmet Mortensen.

Medlem

gött! då ska jag delta i denna med

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Tävlingen är uppdelad i fyra delar som med start i dag publiceras med en veckas mellanrum. Hälften hittas här på FZ, hälften hos Sweclockers. Du behöver inte delta i alla, men ju fler deltävlingar du medverkar i, desto större chans har du att vinna. Varje rätt svar ger en poäng och de två tävlande som samlat ihop flest poäng vid tävlingens slut vinner. Om flera tävlande hamnar på samma poäng utses vinnarna av personal från FZ och Hjemmet Mortensen.

Bleh... Stog annorlunda någonstans.

Tack iallafall. :heart:

Medlem

Men, jag har inte samma användarnamn här som på SweClockers, blir det mupp med poäng och grejer då? o_Ô

Medlem

Du använder väl samma hem adress o namn o sådant? lär väl inte kunna bli något mupp då? o_o

Medlem

Sant. :). Dumma jag. :o. Tänkte att när dom räknar röster och grejer så går dom efter Nicknejms, men det är klart domgår efter namn-namn och hem adress.

Medlem

Tyvärr kan jag bara dela ut följande kritik:

Skrivet av Mykee:

Nicknejms

Dö.

Antikvitet
Skrivet av Mykee:

Sant. :). Dumma jag. :o. Tänkte att när dom räknar röster och grejer så går dom efter Nicknejms, men det är klart domgår efter namn-namn och hem adress.

Nej, vi lär nog gå efter e-postadress skulle jag tro.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Nu ska man bara komma ihåg att fortsätta etapp3 nästa vecka.
antingen vinner jag på min enormt träffsäkra förslag till sweclockers (eller så visar det sig att de redan har den delen på sajten nånstans där jag inte hittade) och det eminenta namnbytet på fz (svårt att hitta på ett mer lättskrivet namn dock, jag har whoisat på hela alafabetet punkt se).

jag skriver det här mest för att sänka er andra så att ni känner att ni inte ska vara med i tävlingen mer. bättre odds för mig då.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

oj. jag skrev vad jag tänkte. strunta i mig. jag har nätrelaterad tourettes. det är därför jag aldrig klarar av att ragga på nätet som ni andra hunks&babes.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av John:

Nej, vi lär nog gå efter e-postadress skulle jag tro.

Du är ju chefredaktör, borde inte du VETA?

1
Skriv svar