Ny beta av Celestial Impact

Robot
Medlem
Ny beta av Celestial Impact

Låter helt klart intressant

Medlem

det var skoj, fast lite förvirrande i början då man kan springa åt alla håll och kanter och inte känna igen sig, för någon har ändrat terängen där man dog till något helt annat.

Medlem

Lite småkul. Men det märks att det är tidig beta.

Medlem

positively strange
Det är lite lustigt att lira, men väldigt skumt. Nästan yrselvarning på de små banorna när folk varit framme o deformerat terrängen till ett minimalt klot. Schysst implementering av gravitation dock, speciellt om man leker med granatkastaren på en liiiten bana, då kan man träffa sig själv i nacken genom att sjuta runt "planeten" (eller asteroider är det väl snarare)

Medlem

DET var skojigt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Fan kul att gräva sig ner i asteroiden och täcka för ingången så ingen hittade en.

Medlem

nudels, var det dig jag spelade med precis?

Detta var faktiskt riktigt skoj. Schysst gameplay och bra flyt... Tyvärr kommer det förmodligen avskräcka många, med tanke på att det ser ut som en beta av Quake3... Inget next-gen bling-bling, så att säga. Men jag hoppas att det går för dem, för det var faktiskt jävligt roligt...


signatur
Medlem
Skrivet av Gabor:

nudels, var det dig jag spelade med precis?

Detta var faktiskt riktigt skoj. Schysst gameplay och bra flyt... Tyvärr kommer det förmodligen avskräcka många, med tanke på att det ser ut som en beta av Quake3... Inget next-gen bling-bling, så att säga. Men jag hoppas att det går för dem, för det var faktiskt jävligt roligt...

Det lär det ha varit. Tycker med det var ballt. Man blir lite dis orienterad bara Men en helt klart skojig spelidé.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Låter kul, ska testa.

Varför kan det inte finnas open beta av alla spel?
Jag menar, jag har inte nåt emot att spela ett halvfärdigt spel när jag vet att det faktiskt bara är halvfärdigt. "Färdiga" spel som känns halvfärdiga är däremot inge kul.:(

Medlem

Det var riktigt kul att spela med er, hoppas vi ses i spelet snart igen. Vi som utvecklar det försöker ta till oss alla kommentarer om spelet vi kan få för att göra det så bra som möjligt, så fortsätt spela och säg vad ni tycker.

/drac
Concept and 3D art
Celestial Impact

Inaktiv

Det var helt tomt när jag försökte spela

Medlem
Skrivet av Bazil:

Det var helt tomt när jag försökte spela

Det var det när jag startade spelet för första gången också, de tre officiella servrarna var helt tomma. Men när jag väl började spela på en så kom det inom några minuter in nya spelare så vi blev 3-4 på den minsta servern (4pers max).

Gäller ju bara att det är någon som börjar spela för att andra ska gå in, så bara ha lite tålamod.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Gabor:

nudels, var det dig jag spelade med precis?

Detta var faktiskt riktigt skoj. Schysst gameplay och bra flyt... Tyvärr kommer det förmodligen avskräcka många, med tanke på att det ser ut som en beta av Quake3... Inget next-gen bling-bling, så att säga. Men jag hoppas att det går för dem, för det var faktiskt jävligt roligt...

Det lär det ha varit. Tycker med det var ballt. Man blir lite dis orienterad bara Men en helt klart skojig spelidé.

Hoho, jag spelade också med er bob = jag

Riktigt skojjigt spel Grafiken var ingen höjdare men det är ju så klart ett "lågt" budget/indie spel men själva styrning och gameplay var bra.

1
Skriv svar