Empire Earth III-trailer

Robot
Medlem
Empire Earth III-trailer

lol en sådan där superbas-hollywoodröst... får mig alltid att fnissa.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

YAY! Alltid lika kul med förrenderade trailers. YES! YES!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=Br0YmsrBDUc
Favorit i repris, Världens sämsta gametrailer någonsin?, klart på topp 3 i alle fall.

Medlem

Fy fan vad snygg trailer, rent grafiskt... Även om man kanske hellre vill se in-games, så kan jag inte få nog av filmer i sådan här klass.


signatur
Skrivet av Gabor:

Fy fan vad snygg trailer, rent grafiskt... Även om man kanske hellre vill se in-games, så kan jag inte få nog av filmer i sådan här klass.

Samma här!, ta bara Blizzard som ett exempel, så fort något nytt presenteras så kollar jag efter CGI trailer innan jag ens kollar vad det är för för någe spel...


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

http://www.youtube.com/watch?v=Br0YmsrBDUc
Favorit i repris, Världens sämsta gametrailer någonsin?, klart på topp 3 i alle fall.

Haha, segaste skit jag sett.

Den här trailern var juh iaf helsnygg, hoppas för allt i världen att spelet inte ser ut som på länken Phoenix skickade.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Samma här!, ta bara Blizzard som ett exempel, så fort något nytt presenteras så kollar jag efter CGI trailer innan jag ens kollar vad det är för för någe spel...

Ja, Blizzard är helt klart mästarna. Längtar nog mer efter filmerna mellan banorna, än själva StarCraft 2


signatur
Medlem

Lite trist - jag älskar 1:an och 2:an...men 3:an fångar inte direkt min uppmärksamhet. Tycker att de screenshots och ingame saker man sett ser lite barnsliga ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Gabor:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Samma här!, ta bara Blizzard som ett exempel, så fort något nytt presenteras så kollar jag efter CGI trailer innan jag ens kollar vad det är för för någe spel...

Ja, Blizzard är helt klart mästarna. Längtar nog mer efter filmerna mellan banorna, än själva StarCraft 2

Precis!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar