Vill man vara fin får man lida pin

Inaktiv
Vill man vara fin får man lida pin

När jag hade rakat mig innan idag skulle jag som vanligt skaka ur fjunen i toalettstolen, varpå alla jävla delar i hela maskinen bestämmer sig för att ta ett kollektivt fridyk rätt ner i toavattnet.
Suckar, tänker "det är ju trots allt rent vatten" och stoppar ner handen.
Spenderar nästa kvart med att försöka sätta ihop sattyget, vilket lyckas efter mycket om och men.
Det är då inte lätt att ligga på topp.

Idag har jag för övrigt sett de tre första avsnitten av "Chuck" tack vare TV6 maraton av serien. Måste ju säga att jag gillar den skarpt hittills, även om det känns som att det är lite Alias-varning på det hela.
Men det är lätt att glömma när Chuck presenterar sig för en tjej och han har tejp på fingertopparna, "Har du skadat dig?", frågar hon. "Nä, för mycket Call of Duty" blir svaret. Underbart.

Eftersom det är lördag idag bjuder jag även på två drinktips.

Spread:
*En del ren vodka av valfritt märke
*Två delar Polar drinkmixer smak passionsfrukt (billig jävla Tysklandssprit, finns nog inte i Sverige)
*Fyll upp med Sprite
Dracks för första och hittills enda gången på Agia Napa, synd att jag inte har haft ren vodka hemma på så länge, för god är den.

Oboy Deluxe:
*En del vaniljvodka (i ett stort glas)
*Fyll upp med mjölk
*Lägg i ett par teskedar oboy, så mycket att du känner chokladsmaken blandas med vaniljsmaken, superbt.
OBS! Undvik is,annars kommer smaken att bli blaskig när den smälter.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Vill man vara fin får man lida pin

Chuck är meh. Och om du vill ha skön Call of Duty-referens så ska du kolla upp amerikanska the Office. En mycket bättre serie där en subplot handlar om just onlinelirandet av Call of Duty.


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

Medlem

Amerikanska The Office är så coolt. Dwight är ju höjdpunkten, samma Steve.

Medlem

Brittiska är också bra, fast på ett annat sätt.
Chuck är, som sagt, meh.

Inaktiv

Chuck är en underbar serie. Helt klart värt att spendera sin tid framför.

Medlem

Brittiska är superbt. Men, som sagt, på ett annat sätt.


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

1
Skriv svar