Warhammer Online plåtat

Robot
Medlem
Warhammer Online plåtat

Och mycket brunt var det, inte så jätteroliga bilder men jag tror att spelet kan bli något riktigt bra


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Warhammer världen ska vara skitig o mörk. Tack o lov för det

Inaktiv

Skuggor?


signatur

Summon the big gnome!

Medlem
Skrivet av frekir:

Skuggor?

[http://www.fz.se/bilder/?id=44936]

där ser du skuggor...
aningens mörkare runt fötterna...

inte de mest avancerade, men ändå

Medlem
Medlem

Vad gäller skuggor vill jag minnas att Mythic sagt att den delen av grafikmotorn inte har lagts till ännu. Det återstår dock att se om det blir något mer avancerat än vad som visas på bilden i länken ovan.

Medlem
Medlem

Hur blev det nu med denna titel? Hade den försenats pga. någon deal med EA?

Medlem
Skrivet av stream:

Hur blev det nu med denna titel? Hade den försenats pga. någon deal med EA?

De skrev något på hemsidan om att de nu har tid och pengar att göra spelet så bra som möjligt, vilket är bra på ett sätt (Jag vill minnas att så är fallet, kan ha fel)

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av stream:

Hur blev det nu med denna titel? Hade den försenats pga. någon deal med EA?

De skrev något på hemsidan om att de nu har tid och pengar att göra spelet så bra som möjligt, vilket är bra på ett sätt (Jag vill minnas att så är fallet, kan ha fel)

Jo jag tror det stämmer ganska bra faktiskt.

Medlem

sant^^


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Alla korridorsshooters har fått mig o se rött mot bruna och gråa världar, usch.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Skuggorna i daoc är ju ok så de lär väl iaf inte bli sämre än så.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Inaktiv

Att göra ett mmorpg av Warhammer franchiset måste otroligt tacksamt ... allt är ju som uppdukat redan.
Fast det har ju blivit ett par warhammer floppar genom åren trots allt.

Detta kommer nog att bli bra ändock tror jag.

Medlem

Vem hinner titta på skuggor och annat krimskrams när man slåss för glatta livet?

Medlem
Skrivet av wwraver:

Vem hinner titta på skuggor och annat krimskrams när man slåss för glatta livet?

90% av tiden i mmo's så är man ju bara ute och.... springer.. så lär nog ha en hel del tid för att spana in grafiken

Inaktiv

Just nu i Warhammer betan så är världen inte detaljerad för 50 öre. Är bara gubbarna som ser bra ut, men är övertygad att de kommer att fina till världen.

Medlem

Ser bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ser helt ok ut, men jag kommer vara alldeles för upptagen med att spela AoC för att testa det här.

Medlem

Den gamla grafiken som DAoC hade när jag spelade det för några år sedan sänkte då knappast spelkänslan. Fångar Mythic samma känsla i Warhammer som de har/hade i DAoC hade kommer detta att bli ett toppenspel, och då spelar det ingen roll om grafiken är medelmåttlig.

Jag hoppas på stora strider och mycket pvpande!

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Alla korridorsshooters har fått mig o se rött mot bruna och gråa världar, usch.

Vill du hellre ha färgglade cartoon-liknande miljöer istället? Usch för det.
Bra tycker jag på sätt o vis. Då kanske tonåringarna stannar kvar hos WOW och överlåter Warhammer åt de vuxna.

Medlem

Har för mig att det fanns en podcast eller film uppe på officiella warhammer online-siten där dom visade vad dom tänkt sig att in-game skulle se ut när allt var färdigt. Det var någon sorts exempel från login-skärmen eller nåt.

Edit:

Här


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

1
Skriv svar