Film: Age of Conan: Hyborian Adventures

Robot
Medlem
Film: Age of Conan: Hyborian Adventures

Jag är väldigt sugen på detta spelet. Underhållande med ett annorlunda fighting-system för ett MMORPG.

Medlem

Ganska innehållslös film om jag ska vara ärlig. Animationen på håret är snyggt och så är också miljöerna förstås. Men mer än så är det inte. Däremot var nyhetsbrevet där filmen presenterades mycket intressantare.

Inaktiv

Jag hoppas det är en öppen värld, och inte så extremt linjär så som Archlord är.

Så tråkigt när det känns som om man går i gångar, Berg på alla sidor som man tvingas gå i en evig gång.

Jag vill ha öppna världar där man i stort sätt kan dra runt som man vill, det gillar jag med WoW faktiskt, att världen är så pass öppen som den är, visst den är indelad i regioner som i sig är "in murade" men det är ändå väldigt öppet.

Medlem
Skrivet av Psychoholic:

Jag vill ha öppna världar där man i stort sätt kan dra runt som man vill, det gillar jag med WoW faktiskt, att världen är så pass öppen som den är, visst den är indelad i regioner som i sig är "in murade" men det är ändå väldigt öppet.

WoW har jag spelat sen betan, AoC har jag bara än så länge lyckats följa via intervjuer, bilder och filmer men efter vad jag kan förstå så kommer AoC att vara betydligt öppnare och större än WoW. Och det finns vansinnigt mycket utrymme för expansioner. Titta bara på den här kartan över Hyboria. Redan nu är spelat stort och det utspelar sig "bara" i Cimmeria, Aqulonia, Stygia och PvP området Border Kingdom.

http://aoc.wikia.com/wiki/Game_World

Inaktiv

Är lite trött på dessa videos.. Vill få en beta plats nu Men visst är miljöerna oerhört snygga.. Frågan är om min dator klarar av de höga inställningarna

Gå gärna in på www.ageofconan.se .. Sveriges största AOC community och guild

Hyboriska världen är enormt stort och intressant.


signatur
Medlem

De säger att spelet ska vara för vuxna, hoppas att de menar mer än bara vuxen grafik (blod och sånt). Riktig pvp (där man faktiskt förlorar något när man dör) samt erövringsbara territorier med fri pvp är ett måste isåfall. Carebearland kan man ha i ett eget hörn.


signatur

yolo

Medlem

verkar som om 80% av spelet går ut på att stå runt en brasa ^^

Skrivet av snoken:

verkar som om 80% av spelet går ut på att stå runt en brasa ^^

Självklart inte :\


signatur
1
Skriv svar