Call of Duty 4: Modern Warfare filmat

Robot
Medlem
Call of Duty 4: Modern Warfare filmat

Vad jag fattar det som så ska det här vara ett multiplayerläge, då de tidigare har sagt att man inte kommer att kunna skjuta igenom väggar online.

Medlem

Kommer la finna settings där man kan ändra va man vill på en server men jag gillar inte att man får hitblips genom väggarna.. alldeles för lätt imo.

ediT: Speciellt med ett sånt vapen


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

nytt cs?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

wallhack?


signatur

Meep!

Medlem

Det där älskar jag verkligen, blir mer realistiskt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag tycker också det ser riktigt ballt ut. Hoppas bara att man inte kan skjuta igenom allt för tjocka saker. Någonstans måste man ju kunna ta skydd också!

För övrigt ser spelet ganska roligt ut faktiskt.

Inaktiv

Ohh nice, hoppas bara det inte är allt för tjocka saker som man kan skjuta igenom som liath sa. CoD4 blir nog riktigt fint

Medlem

börjar vattnas i munnen

Medlem

går spårljus igenom väggar?
och varför använda spårljus mitt på dagen?
någon som vet? för jag tyckte iaf att det såg lite löjligt ut...

Medlem

vidde: Det är ett spel trots allt, det har att göra med feedback, inte realism i det här fallet.

Medlem

stalker har detta med, då man använder pb-ammo, tycker det är skitballt i multiplayer. det finns gränser i stalker för hur tjockt osv det går igenom, samt material. så cod4 lär nog inte vara sämre på den delen.

Medlem

Får se hur de blir.
Lär finnas tillräckligt me Cvars & Setting för oss ClanPlayers
att stänga av / tweaka osv så det blir nog bra i slutändan.

Sen hur public lirarna får hare de e ju syn ^^.

Medlem
Skrivet av vidde:

går spårljus igenom väggar?
och varför använda spårljus mitt på dagen?
någon som vet? för jag tyckte iaf att det såg lite löjligt ut...

Ja, spårljus går genom väggar. Spårljus är precis som vanlig ammunition bara det att det sitter en fosfor laddning bakpå projektilen som börjar brinna och avger ett ljus. Varför spårljus mitt på dagen? Ja varför inte...lättare för kamraterna att se vart i terrängen målet befinner sig, lättare för dig som skytt att se vart du träffar, samt att jag personligen skulle inte palla banda om x antal band med 200 skott i varje där vart fjärde eller vart femte är spårljus. Tar bara onödigt lång tid dessutom röjer du dig ändå ganska bra dagtid med en ksp då det blir ett stort krutmoln framför dig samt att det händer att det flammar upp rejält vid mynningen.

Inaktiv

YES ska skaffas när det kommer.


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Verkat gå hett till i MP. Tummen upp för det Dagens FPS går så jäkla sakta imo.


signatur

War never changes.

Fook va nice!
..inte bara häftigt det är ju riktigt snyggt också.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Har funnits sen cs oj vad revolutionerande.

Medlem

I början skjuter dom genom en rätt så tjock stenmur vid trappen, går skott verkligen genom nått som är så tjockt (och av sten)?

Inaktiv

Verkar gå igenom saker och ting lite för lätt.

Medlem

dom lär nog sitta och fixa till sånt som olika penetreringslägen för tjocklek osv!

Det här ska garanteras införskaffas!

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

Verkar gå igenom saker och ting lite för lätt.

Ja, verkar gå igenom för mkt... sten och betong är som papper. Sedan den där 10+ eller vad det bar som dök upp, snälla plocka bort.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av dcxs:

Har funnits sen cs oj vad revolutionerande.

OY?
Nähä uu ja men cs var bra för sin tid 1998 vare
om jag inte minns fel men Cs är inte i närheten
av att vara ett realistiskt spel inte i närheten.

Sen att man kan skjuta genom väggar i CS
är lite absurt man typ haxxar genom väggarna
typ ända från Spawn och folk skriker OJ OJ OJ
SKILL!

Finns inge mer patetiskt spel än CS (idag 2007).
Håller med att cs annar vart absoulta
competition spelet men de får fan räcka nu.

Inaktiv

Angående att skuta igenom väggen så är det nog ganska realistiskt det vi kan se.Med en AK-5 så skuter du igenom 30cm betong lätt med helmantlad kula och dödar/skadar personen bakom.Man skuter igenom 60 cm trä också.Packad snö1.5 meter+

AK-4 är lite sämmre dock.

Är det en stenmur är det troligast att kulan vinklas av från sin bana å far åt något annat håll.

I filmen ser det dessutom ut som om det är en M-60,och då skuter du igenom en murad vägg som den på filmen hur lätt som helst.Det är bara på film man kan gömma sig bakom en sådan mur.Med en M-60 skulle det bara bli skit å grus kvar.

Men detta är lumpen vetskap.

Inaktiv

Mycket häftigare om det blev hål i väggarna också och inte bara märken

Skrivet av stauf:

Angående att skuta igenom väggen så är det nog ganska realistiskt det vi kan se.Med en AK-5 så skuter du igenom 30cm betong lätt med helmantlad kula och dödar/skadar personen bakom.Man skuter igenom 60 cm trä också.Packad snö1.5 meter+

AK-4 är lite sämmre dock.

Är det en stenmur är det troligast att kulan vinklas av från sin bana å far åt något annat håll.

I filmen ser det dessutom ut som om det är en M-60,och då skuter du igenom en murad vägg som den på filmen hur lätt som helst.Det är bara på film man kan gömma sig bakom en sådan mur.Med en M-60 skulle det bara bli skit å grus kvar.

Men detta är lumpen vetskap.

"Lumpen Science" is da shiit !
Hmm tror dock att min AK-4(aka Doris) var bra mycket kraftigare än dom där mesiga AK-5'orna ..menar AK-4 fullmetal jacket 7,62mm mot AK-5 5mm(?) ..stoooora hål!. Sen skall vi inte snacka om vad min KSP 48(aka Suggar Daddy) kunde göra med landskap och bebyggelse när man fick skjuta skarpt..
:heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av stauf:

Angående att skuta igenom väggen så är det nog ganska realistiskt det vi kan se.Med en AK-5 så skuter du igenom 30cm betong lätt med helmantlad kula och dödar/skadar personen bakom.Man skuter igenom 60 cm trä också.Packad snö1.5 meter+

AK-4 är lite sämmre dock.

Är det en stenmur är det troligast att kulan vinklas av från sin bana å far åt något annat håll.

I filmen ser det dessutom ut som om det är en M-60,och då skuter du igenom en murad vägg som den på filmen hur lätt som helst.Det är bara på film man kan gömma sig bakom en sådan mur.Med en M-60 skulle det bara bli skit å grus kvar.

Men detta är lumpen vetskap.

"Lumpen Science" is da shiit !
Hmm tror dock att min AK-4(aka Doris) var bra mycket kraftigare än dom där mesiga AK-5'orna ..menar AK-4 fullmetal jacket 7,62mm mot AK-5 5mm(?) ..stoooora hål!. Sen skall vi inte snacka om vad min KSP 48(aka Suggar Daddy) kunde göra med landskap och bebyggelse när man fick skjuta skarpt..
:heart:

hehe jag döpte min till Jenny :heart:


signatur
Medlem

Knappast en ny feature, förjävligt i MP med. Det går snabbt och _det_ såg kul ut som fan dock.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Doris är starkare ;P Jag vill minnas att man ville främst skada med AK-5:an så att det skulle gå åt mer folk vid strid. Detta har man ju sett fungerar i bf2142 när nån blir skadad och ropar på medic, väl framme vid den skadade lagkamraten får man sig en skur i nacken som tack ;P


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Haha, alltid härligt med grabbar som gjort lumpen och sen kan ALLT om "krig". (Samma killar som går runt i bostadsområden med AK-4 och skriker *Pang*? )

Skämtåsido, ju mer realism desto bättre imho.

Edit: Så länge man inte behöver äta i spelet


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

12
Skriv svar