Inget onlinespelande i Metroid Prime 3

Robot
Medlem
Inget onlinespelande i Metroid Prime 3

Metroid är ett SP spel. Tur att det inte fick något MP


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Metroid är ett SP spel. Tur att det inte fick något MP

Ja kanske de, men de finns alltid plats för lite förnyelse tycker jag.

Nu tycker jag iofs att de är konstigt att ett spel av denna kalibern år 2007 inte har något multiplayer stöd, fast å andra sidan beror det ju helt på vad de la den extra tiden på att skapa i singelplayer istället.

Heldre bra singelplayer lir än en halvtaskig multiplayer del helt klart.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Jag kan förstå att MP lockar många, särskilt när det är FPS-spel det gäller. Men jag kan inte för allt i världen lita på att Nintendo eller någon av deras andrapartsutvecklare skapar en MP-del för ett FPS som kan mäta sig med några tyngre namn.

Slutsats: Denna nyhet gör mig glad.

Medlem

Det här spelet går ju fetbort nu. Hade faktiskt hoppats på skön multiplayer på Wii, men icke. Så lång tid som dom hållt på med spelet tycker jag deras ursäkt är riktigt dålig.

Medlem

MP SP is the only way to go. MP MP låter löjligt för övrigt...


signatur

- r4z0r -

Medlem

Visste inte ens att dom hade planerat nån MP-del, givet köp för mig i vilket fall


signatur

I never hate in plural.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Det här spelet går ju fetbort nu. Hade faktiskt hoppats på skön multiplayer på Wii, men icke. Så lång tid som dom hållt på med spelet tycker jag deras ursäkt är riktigt dålig.

Du har inte spelat de tidigare spelen va?

Hela poängen med Metroid är ju att ensam springa om kring och upptäcka nya världar.

Man behöver inte kunna skjuta på sina kompisar i alla FPS.

Medlem

Med tanke på hur mp var i Metroid Prime 2 så är det här en bra nyhet enligt mig.

Medlem

Alltså hur är det en bra nyhet om en feature försvinner? Det är ju inte så att singleplayer skulle sämre om mp fanns med. Visst det är kanske ingen större förlust om det varit dåligt tidigare men det blir ju inte bättre av att inte ha mp.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Det är en bra nyhet att de fokuserar alla resurser de har på SP-upplevelsen istället för att dela upp dem, åtminstone om man som jag tror att MP-delen ändå inte skulle blivit bra.

Medlem
Medlem

Ska vara Singel! Thats it!

Samtidigt kan ni ju kolla in senaste bilderna, ser betydligt bättre ut nu mot förut..

http://www.jeux-france.com/news20711_metroid-prime-3-le-plein...

Medlem

Hoppas bara de gör kontrollen till detta bra. Är så trött på alla wii fps där man bara styr handen istället för hela skärmen när man rör wiimoten.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv

haha...
jag tror de bara är lata och orkar inte göra nånting i multiplayer väg...

eller så hatar de också nintendos gimpade friends key skit...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

haha...
jag tror de bara är lata och orkar inte göra nånting i multiplayer väg...

eller så hatar de också nintendos gimpade friends key skit...

Tror inte det är lata då dem meddelar att spelet finslipas ännu mera vilket är positivt.


signatur

sleeplezz

Medlem

Metroid Prime Hunters till DS har online-multi och det är riktigt kul. Kanske kommer ett MP Hunters 2 till Wii


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Alltså hur är det en bra nyhet om en feature försvinner? Det är ju inte så att singleplayer skulle sämre om mp fanns med. Visst det är kanske ingen större förlust om det varit dåligt tidigare men det blir ju inte bättre av att inte ha mp.

Klart det skulle bli, då går det åt plats till MP-banor och kod som de kunde använda till SP istället.

MP på Metroid Prime 2 var ju inte nån hit direkt

Medlem

Jag känner en som kommer bli väääääldigt sur när han får höra detta...(han knarkade mp i prime hunters på ds)

1
Skriv svar