Fyra minuter med gameplay från Crysis

Robot
Fyra minuter med gameplay från Crysis
Medlem
Fyra minuter med gameplay från Crysis

AIn har bättrat på sig ser jag. 8)

Iofs vet jag att de är gamla klipp, men ändå..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser ut som gamla klipp som är ihopsatta. dock nice


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Utöver den irriterande musiken, så såg det roligt ut.

Inaktiv

Musiken var ju riktigt nice, fick lite kännsla av Quake, Doom, där :).

Tyckte gubbarna i början av klippet, där vi vattnet värkade lite väl bakom flötet :P.

Grafikmässigt så ser ju spelet ut att kunna leverera iaf.

Bt
Medlem

Odödlig helikopter ftw


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv

Vill ha.. (dräglar)
Men synd att mann måste fixa en superdator för det

Medlem

Ser ball ut, men en fråga: Funkar DX10 bara på Vista eller hur va det nu?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Oboj oboj, habegäret bara ökar, kanske dags att förboka ett ex... Vill dock veta om dx9 och dx10 versionen finns på samma DVD först innan jag beställer.
Trevlig trailer, jobbig musik.

Edit:

Skrivet av skauninG:

Ser ball ut, men en fråga: Funkar DX10 bara på Vista eller hur va det nu?

Yepp DX10 är Vista only:down:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Utöver den irriterande musiken, så såg det roligt ut.

haha, skön mening du fick till

Inaktiv

Är jag helt borta eller vafan? Jag är till 99% säker på att jag såg den här i lördagskväll här på fz.

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Oboj oboj, habegäret bara ökar, kanske dags att förboka ett ex... Vill dock veta om dx9 och dx10 versionen finns på samma DVD först innan jag beställer.
Trevlig trailer, jobbig musik.

Edit:

Skrivet av skauninG:

Ser ball ut, men en fråga: Funkar DX10 bara på Vista eller hur va det nu?

Yepp DX10 är Vista only:down:

det bör finnas på samma skiva det enda som man kanske behöver göra är att patcha spelet till dx10 eller 9

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av the wookiee:

Utöver den irriterande musiken, så såg det roligt ut.

haha, skön mening du fick till

Bah...

Medlem

Dom har jue lyckas fixa så att Dx10 spel fungerade under XP.. bara för att visa att det fungerar hur bra som helst utan vista.

Medlem

Alltså.. är det någon mer än jag som irriterar sig på att man lugnt och fint kan gå fram mot en kille på en väg, som står och tömmer ett magasin på dig utan att det händer något? GAH!

Tycker inte om stil a la Rambo.

Jag menar... visst.. det måste ju vara lite gameplay och inte helt realistiskt. Men kolla in filmen. Man går på en väg, och det står en kille vid vägkanten och fullkomligt mörsar loss med sitt maskingevär. Man knallar lugnt fram.. tar ett djupt andetag.. avlossar ETT skott och sedan är fienden borta.

Sorry.. var bara tvungen att säga något negativt också för en gångs skull. 8)


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av MazZ:
Skrivet av N3m35i5:

Oboj oboj, habegäret bara ökar, kanske dags att förboka ett ex... Vill dock veta om dx9 och dx10 versionen finns på samma DVD först innan jag beställer.
Trevlig trailer, jobbig musik.

Edit:

Skrivet av skauninG:

Ser ball ut, men en fråga: Funkar DX10 bara på Vista eller hur va det nu?

Yepp DX10 är Vista only:down:

det bör finnas på samma skiva det enda som man kanske behöver göra är att patcha spelet till dx10 eller 9

Allt lär ligga på samma DVD, du behöver inte patcha heller. När du startar det i Vista så kommer en annan kodepath att användas och de anropar DX10 anrop istället och därmed andra shaders etc.

Medlem

Sämst musik verkligen, också: givf h264 plz.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Finns det inget sätt (inofficiellt sätt ) att få dx10 att fungera på xp?

Medlem
Skrivet av Newt:

Finns det inget sätt (inofficiellt sätt ) att få dx10 att fungera på xp?

Jo, det är ett gäng (vet inte om det är fler än dom som försöker fixa det...) som har löst hur man får Dx10 att funka i XP. Tror tillochmed att det har stått här på fz.

angående videon:
Man får ju verkligen hoppas att dom inte använder den där musiken som soundtrack
Däremot gillar jag verkligen det jag ser.
Visst, helikoptern var väl lite smått svår att få ner, men kolla på HL2? Inte floppade det pga. en helikopter.
Sen är väldigt många av dessa klippen väldigt gamla, några är tillochmed innan pre-alpha, så mycket lär ha förbättrats

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Alltså.. är det någon mer än jag som irriterar sig på att man lugnt och fint kan gå fram mot en kille på en väg, som står och tömmer ett magasin på dig utan att det händer något? GAH!

Tycker inte om stil a la Rambo.

Jag menar... visst.. det måste ju vara lite gameplay och inte helt realistiskt. Men kolla in filmen. Man går på en väg, och det står en kille vid vägkanten och fullkomligt mörsar loss med sitt maskingevär. Man knallar lugnt fram.. tar ett djupt andetag.. avlossar ETT skott och sedan är fienden borta.

Sorry.. var bara tvungen att säga något negativt också för en gångs skull. 8)

Dom körde nog med godmode, många gör det när dom ska visa upp sina spel.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Klart det var godmode, det förstör dock mycket av trailern, jag menar... gameplay? Är det tänkt att man ska spela med fusk eller?

Sen undrar jag varför de visar en 3 min lång fight mot en helikopter?

kunde dom inte variera skiten lite mer än så?

Pansarknekt

Gillar kvaliten på bössan då man tydligen kan banka in väggar med den... Annars ser spelet intressant ut för en som älskade Farcry:up:


signatur

Ooooh the drama!

Skrivet av MrMadMan:

...kunde dom inte variera skiten lite mer än så?

"Skiten"

..Ville höra spel ljudet ljudet ju!, konstigt att han inte använde sikte på bazookan?.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Loading:

Dom har jue lyckas fixa så att Dx10 spel fungerade under XP.. bara för att visa att det fungerar hur bra som helst utan vista.

Dem har fått dx10 kod funka på xp. Men du har fel, det funkar inte hur bra som helst, tvärtom det funkar riktigt dåligt. Dem erkänner till och med själv att det inte funkar riktigt bra, och lär aldrig göra det heller pga XP´s gamla drivrutin system. Vill man få dx10 funka ordentligt så måste man ha Vista´s drivrutin system för grafikkort. Så visst det är kul att dem fått det funka, men det funkar inte så bra att det är värt besväret...

Längtar efter spelet... släpp det redan!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

ptr
Medlem

förutom musiken så var det ju en trevlig lite gameplayfilm. skulle dock vara intressant och höra ljudet i spelet hur det är och så. Sen så lär väl de ha kört i godmode. var ju inte för säker på siktet så hade väl dött hela tiden annars och då hade det inte blivit mycket till gameplay hehe.

bara jag förresten som känner på mig att det kommer bugga när man t.ex. kör in med pansarvagn i hus och så? någon del av vägghelvetet fastnar på något sätt och sen är det kört. får känslan av det... men vi får se

Medlem

Najs... För alla er som gillade detta så kan jag verkligen rekommendera denna 16 minuter långa gameplay video som har mycket bra kvalitet. Man får bland annat se dual-weld/akimbo pistoler in action, man får även se mycket annat intressant som laserstyrda missiler, osynlighets läget aktiverat på dräkten (cloak mode)

http://www.vuze.com/details/DNS3THJ5FZDUXWREHLVAZQ6QUY4JCKMU....

Extra länkar:
http://www6.incrysis.com/incrysis_dot_com_chiponline_alex_int...
http://www4.incrysis.com/incrysis_dot_com_chiponline_alex_int...
http://www3.incrysis.com/incrysis_dot_com_chiponline_alex_int...
http://www.incrysis.net/incrysis_dot_com_chiponline_alex_inte...

Btw, ska tipsa FZ om den...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Snyggt? Tveklöst. Bra? Tveksamt.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

jag tror jag pinkar i byxan om jag inte får spela crysis snart,, blir galen snart på alla filmer det ser så najs jag vill ha detta spel NU!!!

ptr
Medlem
Skrivet av Robostar:

Snyggt? Tveklöst. Bra? Tveksamt.

hur kan du vara tveksam på att det är snyggt. vill verkligen veta vad det är du INTE gillar.

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av Robostar:

Snyggt? Tveklöst. Bra? Tveksamt.

hur kan du vara tveksam på att det är snyggt. vill verkligen veta vad det är du INTE gillar.

Han skrev "Snyggt? TVEKLÖST", med andra ord tycker han att det är snyggt.

12
Skriv svar