HL2-modden Insurgency hos FZ

Robot
Medlem

Har inte läst om den så mycket men det verkar intressant, ska helt klart testa det.

Medlem

TANKA TANKA TANKA!!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Det tar ett tag innan man kommer igång, jag har kört ett bra antal timmar och det är skapligt skoj faktiskt

Medlem

Ska bli kul att testa


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jaså så snart?

*Laddar ner*

Medlem

Körde precis en liten stund (sitter på jobbet), och jag ær inte besviken! Riktigt, riktigt vælgjort. Kommer nog gå åt ett antal timmar på detta. Rekommenderar det starkt...æven om det kænns riktigt skumt att spela som insurgent...

Medlem

Kul spel, men de har mycket buggar att fixa

Medlem

väntar på fz eller torrent

Inaktiv

FZ-fart: http://www.halflife2.nu/filarkivet/?id=255

Jag har sen Rainbow Six varit emot multiplayer-spel där det bara krävs ett ströskott i lillfingernageln eller liknande för att döda någon. Pingtider och tur spelar sån otrolig roll att man lätt blir irriterad. Fast gillar man den typen av spel lär man gilla Insurgency. Snyggt, skarpa ljud, bra känsla...

Medlem

Tack Namron 5mb/s

Medlem

Installerar det nu.. ska bli kul att testa

Inaktiv

Grymt kul spel Hoppas folk bara lär sig squad-delen med ordersystemet så man kan få lite public teamplay ala BF2


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

Fastnar hela tiden på Sending client info...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tydligen en patch på gång, inom (relativt) kort tid.

Medlem

Riktigt skönt spel, dock finns det en bug med bandage så det bör man undvika. Samt att det går att spawn kampa som fan på vissa banor >.< Råkade ut för det i går kväll.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

var väldigt svårt måste jag säga, visste inte riktigt hur squad systemet funkade. Får testa lite mer ikväll.

Inaktiv

Mmmmm jäkligt proffsig mod.

Inaktiv

jag blir frustrerad och irriterad på denna modden.....
den må va välgjord men den skänker inte mycket spelglädje...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av MacCoy:

jag blir frustrerad och irriterad på denna modden.....
den må va välgjord men den skänker inte mycket spelglädje...

Kanske inte går så bra att spela, snarare än att modden är knas? :heart:


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Inte direkt nybörjar vänlig och kartorna är ganska komplicerade första gången... har äntligen börjar lära mig den ena så nu är det mycket lättare att navigera runt för bra flank och eldgivnings positioner. Men folk verkar inte fatta var flaggorna man ska ta är utan springer mot fiendens spawn hela tiden, samt ingen använder rökgranater...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Skitbra mod faktist, men behöver även putsas en hel del...
Någon som vet när första patchen kommer ut?

Inaktiv

Mycket bra mod men den kräver helt klart en del tålamod! Svår första gången, men spelar man typ 3-4 rundor (1 runda ligger på typ 10 min) så förstår man snabbt hur man ska göra för att komma först på listan! Inte så mycket teamwork när man kör public men detta är något man ska lana! Spelet är en blandning mellan DoD: Source, Battlefield 2 och Counter-Strike.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Väldigt välgjord modd, riktigt kul när man får igång lite teamplay med folk som använder micc

Inaktiv

Ja vädligt välgjord mod, snygga effekter och animationer på vapen. Dock är det väldigt svårt att förstå kartsystemet och var ens objective ligger, squad-systemet där man väljer klass är lite dåligt, behöver en mer pedagogisk utformning. Rätt så kul dock men som RO spelare så kommer jag nog att hålla mig till RO större delen av tiden, någon nämde spelglädjen och, jag vet inte men jag tyckte också att den saknades på något sätt. Dock krävs det mer speltid för att ge en slutgiltig bedömning.


signatur

e=mc2

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Mycket bra mod men den kräver helt klart en del tålamod! Svår första gången, men spelar man typ 3-4 rundor (1 runda ligger på typ 10 min) så förstår man snabbt hur man ska göra för att komma först på listan! Inte så mycket teamwork när man kör public men detta är något man ska lana! Spelet är en blandning mellan DoD: Source, Battlefield 2 och Counter-Strike.

Den blandningen du pratar om låter ju som en intressant sådan! Ska kolla ikväll om det stämmer.

Vad måste "finnas" på Steam för att man ska kunna installera den? SDK:n? HL2? Errrrrrh, lite vilsen jag...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

tycker det är en helt underbar mod
såg att nån skrev att ingen använder rök granater på dom servrarna jag har varit inne på så har dom slängt iväg dom lite då o då

Inaktiv

Jag tyckte modden var jävligt nice det var ännu roligare när man fick riktigt teamplay man snackar med micen så jag kommer nog hålla mig till RO och INS bra länge

Inaktiv

Njaaa....


signatur

War never changes.

123
Skriv svar