Ted Price försvarar PS3

Robot
Medlem
Ted Price försvarar PS3

Är inte detta ett företag som sagt att de endast ska göra ps3 exklusiva spel denna generation? wow, konstigt att de inte tycker om kritik mot ps3an.

p.s var det inte denna stjärna som gjorde en intervju för ett tag sen där han höjde ps3an till skyarna i alla aspekter och gnällde på resten av de konkurrerade konsolerna? ooh the irony.

Medlem

Wow, han låter som en jävla klant när han säger dom där orden...

Medlem

@drunken_monkey_boxer: du älskar att basha ned på ps3 hela tiden,...

on topic: han har många bra poänger, dock har vi alla vetat om dem sedan länge


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Indeed ser inte en enda ps3 tråd utan vår käre Monkey Han kanske innerst inne älskar den

Medlem

Mja, han har faktiskt lagt bra kommentarer med.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

ååååh, är det tycka synd om Sony dagen idag eller?

Inaktiv

Är väl inte så konstigt att han säger så iom att de tillverkar spel till ps3. de vill såklart att fler ps3 säljs så att fler kan köpas deras spel. ser inget konstigt i det alls.

Inaktiv
Skrivet av Dogge:

ååååh, är det tycka synd om Sony dagen idag eller?

tydligen

*sob*

.. not

Medlem

Jag klagar mer på priset än något annat, finns ingen anledning till att köpa en sådan dyr konsol för mig. Alldeles för mycket pengar.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Palanor:

Jag klagar mer på priset än något annat, finns ingen anledning till att köpa en sådan dyr konsol för mig. Alldeles för mycket pengar.

Det är det som är så bra i dagens demokratiska samhälle, ingen tvingar dig. Just däför kan alla som gnäller om priset hålla tyst.

Medlem

Skulle vara kul och se hur mycket uppmärksamhet Sony skulle få om de hade lika stora problem med kvaliteten som Microsoft har...

Inaktiv

30% av alla sålda 360 har returnerats pågrund av diverse fel.

tror inte ps3 kommer komma i närheten av det.

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:

Det är det som är så bra i dagens demokratiska samhälle, ingen tvingar dig. Just däför kan alla som gnäller om priset hålla tyst.

Hålla tyst...låter väldigt demokratiskt!

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

30% av alla sålda 360 har returnerats pågrund av diverse fel.

tror inte ps3 kommer komma i närheten av det.

ne, nu tar du in, om man ska vara verklig så ska det vara ca 15% men jag kan ha fel. dock ska jag ha läst det i någon rapport på typ shacknews eller något..rätta mig om jag har fel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av woxman:
Skrivet av Hubbe:

Det är det som är så bra i dagens demokratiska samhälle, ingen tvingar dig. Just däför kan alla som gnäller om priset hålla tyst.

Hålla tyst...låter väldigt demokratiskt!

Yeeep. Hårt men rättvist, eller? :$

Inaktiv

PS3 äger! Alla andra konsoler är lite för billiga för min sofistikerade smak, men de passar nog fint åt pöbeln. Smuts åt folket, PS3 åt mig. Bara mig! Min!


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av woxman:
Skrivet av Hubbe:

Det är det som är så bra i dagens demokratiska samhälle, ingen tvingar dig. Just däför kan alla som gnäller om priset hålla tyst.

Hålla tyst...låter väldigt demokratiskt!

Yeeep. Hårt men rättvist, eller? :$

syftet var nog mer att peka ut din dubbelmoral


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

det är bra att folk klagar, annars vore forumet meningslöst


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av wiseguy:

PS3 äger! Alla andra konsoler är lite för billiga för min sofistikerade smak, men de passar nog fint åt pöbeln. Smuts åt folket, PS3 åt mig. Bara mig! Min!

Vilken avgrund kommer du ifrån?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av redmac:

@drunken_monkey_boxer: du älskar att basha ned på ps3 hela tiden,...

on topic: han har många bra poänger, dock har vi alla vetat om dem sedan länge

@redmac: du älskar att basha ned på 360 hela tiden,...

on topic: han har inget vettigt att säga, utan använder intervjun för att försöka få Resistance och det nya Ratchet & Något-spelet att sälja mer. Att folk vill sälja spel till en konsoll de lovat att enbart utveckla till/för, det är knappast något nytt. Att han försvarar ps3an har knappast att göra med att han personligen tycker att den fått "dålig press", och att han anser att den har blivit pressens "whipping boy"...

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av wiseguy:

PS3 äger! Alla andra konsoler är lite för billiga för min sofistikerade smak, men de passar nog fint åt pöbeln. Smuts åt folket, PS3 åt mig. Bara mig! Min!

Vilken avgrund kommer du ifrån?

Haha! Visst svider det att vara fattig; stå brevid och se på när de rika barnen leker med de dyra leksakerna. Seriöst så var jag ironisk... Dessutom blir jag less på alla som bara gnäller hela tiden. Jag har själv en PS3a och jag tycker den är bra, vilket inte betyder att jag tycker att alla andra konsoler är dåliga.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av redmac:

@drunken_monkey_boxer: du älskar att basha ned på ps3 hela tiden,...

on topic: han har många bra poänger, dock har vi alla vetat om dem sedan länge

@redmac: du älskar att basha ned på 360 hela tiden,...

inte hela tiden så ditt argument faller därmed...

on topic: man får hoppas han håller sitt ord med att killzone ska se snyggare ut och bete sig bättre än vad CGI filmer på E3 gjorde...vilket är stora ord.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

inte hela tiden så ditt argument faller därmed...

Haha wow, du verkar ju inte alls galet försvara ps3an...

Inaktiv

Den intervjun var väldigt meningslös, gissar att det är därför den publiceras här...

Skrivet av redmac:

on topic: man får hoppas han håller sitt ord med att killzone ska se snyggare ut och bete sig bättre än vad CGI filmer på E3 gjorde...vilket är stora ord.

Det som sades var att "vissa element överstiger kvaliten hos e3filmen".

Detta kan innebära t.ex att ljudet är bättre.
Troligtvis kommer Killzone att ha något intressant., eftersom Sony ska presentera det före deras e3-konferans.

Litet sneak-peek från Heavenlysword:
http://www.jeuxvideo.com/screenshots/00014/00014613_062_news....
http://www.jeuxvideo.com/screenshots/00014/00014613_054_news....

Medlem
Skrivet av redmac:

@drunken_monkey_boxer: du älskar att basha ned på ps3 hela tiden,...

on topic: han har många bra poänger, dock har vi alla vetat om dem sedan länge

Detta handlar väl inte om ps3an utan en dev som försvarar en konsol, och gnäller på att mycket är orättvis kritik. och så har han tidigare gnällt på andra konsoler och prisat ps3an som second coming of jesus i jämnförelse med 360.

Medlem

Föresten varför ska man lyssna på ett företag som enbart gör spel till PS3. Hade varit bättre om Ubisoft eller något annat företag som hade gjort interjuven.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nu tycker jag vi tar varandras händer och sjunger We Shall Overcome.

Medlem

Sarcasm.....nothing quite like it 8)

Inaktiv

tänk om alla ms och sony fantaster tittade på varandra log och sa förlåt för att vi sagt dumma saker....
tänk vilken vacker och solig värld det blivit...

1
Skriv svar