Guitar Hero III släpps 28 oktober?

Robot
Medlem
Guitar Hero III släpps 28 oktober?

Jag har meddelat intresseklubben.

Inaktiv

Det blir väl det tredje Guitar Hero spelet det här året. Och folk som klagar på EA som släpper ett spel varje år...

Medlem
Medlem
Skrivet av Salta:

Jag har meddelat intresseklubben.

Visste du inte om att detta är en hemsida för nyheter? Det spelar ingen roll om du är helt ointresserad, andra kanske är intresserade :)!

Inaktiv

Då har ea satt igång sitt "pumpa ut så mycket stålar det går på kortast tid" även ur detta ip. det går nog som för allt annat (Battlefield serien) Aja hoppas folk på ea börgar fatta att sånt håller inte i längden.

Men vem vet detta kanske är undantaget som bekräftar regeln. Vi får väll se.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Matelm:

Då har ea satt igång sitt "pumpa ut så mycket stålar det går på kortast tid" även ur detta ip. det går nog som för allt annat (Battlefield serien) Aja hoppas folk på ea börgar fatta att sånt håller inte i längden.

Men vem vet detta kanske är undantaget som bekräftar regeln. Vi får väll se.

Guitar Hero I & II var publicerade av Red Octane, III kommer publiceras av Activision då de köpt rättigheterna. Och ingen av spelen har utvecklats av något EA-relaterat företag såvitt som jag vet.

Medlem

Jag inser att folk kan se det som en mjölkning, men med Guitar Hero (och fallet med andra musik-spel såsom dansspel å karaoke) så är spelkonceptet mer skalbart, eftersom nya låtar gör spelet mycket mer fräscht än exempelvis nya banor i ett FPS, eller nya kläder i Sims.

Inaktiv

e d nån som vet vad det kommer vara för låtar på?

Medlem

Mjölkning?! Knappast.... för min del får dom gärna släppa 1 Guitar Hero i kvartalet. Spelet äger ju fullständigt.....man vill ju ha nya låtar hela tiden.

Medlem

Låter najs =D

Medlem

Frågan är bara vilken konsol man ska köpa det till, PS3 eller Xbox 360

Medlem
Skrivet av b3TTy:

Frågan är bara vilken konsol man ska köpa det till, PS3 eller Xbox 360

PS3 så klart

1
Skriv svar