Ny Fury-trailer

Robot
Medlem
Ny Fury-trailer

ser lite småkul ut, gött att ja kom med i closed beta som drar igång kring den 8:e ? eller


signatur

Haaf life

Inaktiv

Gillar upplägget och hela inriktningen för spelet men... det ser bara inte kul ut.

Medlem

Jag tror inte det blir ngn hit..

Medlem

Är det verkligen helt omöjligt att göra ett MMO som inte har fantasy-tema? Jag menar; det finns redan hur många som helst som är släpta eller under produktion. Dessutom, eftersom WoW är MMO-världens ohotade koloss och utspelar sig just i en fantasyvärld verkar det lite oklokt att gå i samma segment...

Inaktiv

OKje, jag har betatestat detta i ungefär tre veckor och jag säger bara det, NEJ, NEJ NEJ NEJ!.

(ska försöka fatta mig kort i helt okomplicerade termer)
Alltså. Combat systemet är helt jävla dötråkigt
Grafiken, så som den ser ut nu (tvekar dock att det kommer se mycket annurlunda ut) Ser ut som skit, jag förstår faktiskt inte att det är Unreal 3 motorn som driver det.
Att röra sig är ingen direkt smoothride heller.

Efter att ha spenderat ett tag i att lära mig spelet så fick man komma till en stad, sen är det ju bara, lycka till för komma ut där ifrån :P.

ne, så som detta spel är nu, så, nej tack.

Medlem

Vet inte ens om det skall jämnföras med Wow. Wow som kanske har marknadens sämsta PvP kontra ett spel som enbart inriktar sig på just PvP. Dessutom spelar det för mig ingen roll om det utspelar sig i fantasy miljö så länge det blir bra.
Nu ska jag inte sitta och försvara Fury eftersom jag inte testat det. Jag har ansökt till betan men inte kommit med än, dock skulle jag väldigt gärna vilja prova på. Som trailern sa: Dont waste time, waste enemies. Att slippa grinding och lvling vore väldigt skönt, bara det utförs på rätt sätt.

Medlem

Fick precis invite till betan, 4 dagar kvar tills man får testa.

Medlem

Så det är så här det ser ut när före detta nerknarkade hippies blir programmare...ta mig fan färger överallt. Varför kan inte MMORPG se ut och vara som Rune? Ett av de bästa mp-närstridsspelen hittills.

Medlem

väjst änämis


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Varför inte ett realistiskt MMO som utspelar sig på medeltiden? Vore ballt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Varför döper de det till Fury, när det redan finns ett spel som heter Fury3?

Medlem
Skrivet av asdf2:

Så det är så här det ser ut när före detta nerknarkade hippies blir programmare...ta mig fan färger överallt. Varför kan inte MMORPG se ut och vara som Rune? Ett av de bästa mp-närstridsspelen hittills.

Skrivet av Deathwisher:

Varför inte ett realistiskt MMO som utspelar sig på medeltiden? Vore ballt.

Tips, kolla www.ageofconan.com. Inte medeltid men ändå.

1
Skriv svar