Medal of Honor: Airborne filmat

Robot
Medlem
Medal of Honor: Airborne filmat

niceilidoo


signatur

Bengebolle

Medlem

Tycker det såg... sämst ut. Yippie, mer ww2 -.- och sen så såg det inte ut som man hade så många meter åt olika håll att gå mot.

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

Tycker det såg... sämst ut. Yippie, mer ww2 -.- och sen så såg det inte ut som man hade så många meter åt olika håll att gå mot.

vad ser du med egentligen?

Medlem

Men allt detta klagande på ww2, jag sitter inte o gnäller på all fjantig fantasy som spys ut hela tiden med diablo-kloner o mmorpg:s. Jaaaaa mer töntiga alver dvärgar o eldbollar. BAH!!

Om du nu inte gillar eller är trött på ww2 så sluta klicka på dessa länkar, det är ingen som tvingar dig...

Jag personligen ser verkligen fram emot detta, det ser riktigt actiontyngt ut. Mmmmm tommygun....

Inaktiv

Detta kommer att bli fett bra, håller med Rullstol.. han har helt rätt! Man kan inte få nog av någon genre så länge det fortfarande görs bra spel till den!

Fortsätt med fler WW2 spel! Gör inte som dom gjorde med Call of Duty.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Usch.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

Har inget emot WW2 men detta spel ser ej kul.

Medlem

det såg väldigt kompakt ut... när han först berättade att man kunde ta ut olika delar så tänkte jag, fränt! men sedan när man såg hur stor mappen var, ja då blev man groft besviken...otroligt lite bana att röra sig på...en eller två skott från ett kryssar så är stället bortblåst...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

det såg väldigt kompakt ut... när han först berättade att man kunde ta ut olika delar så tänkte jag, fränt! men sedan när man såg hur stor mappen var, ja då blev man groft besviken...otroligt lite bana att röra sig på...en eller två skott från ett kryssar så är stället bortblåst...

lol,

Mapsen är väl större än dem flästa fps
spel jag vet förutom BF.

.....

Medlem

Plus....vadå realistiskt att droppa in med airbone på en beach assault!!! hade varit bättre om mappen hade varit quad-size än vad den är och att man droppade långt bakom stränderna och fick kämpa sig till stranden som dom gjorde i WW2!

Medlem

Hoppas bara att det verkligen blir så fritt som de skryter om att det är. Får lite Hidden and Dangerous 2-vibbar, och det är bara bra det.

Med lite flyt blir det här innovativt -- precis som Medal of Honor var. Inte bara kötta, som i Call of Duty.


signatur

Får man inte skjuta jänkare snart?.....:gäsp: ww2 pangare ZZZZZZzzzzzzzZZZZZZ


signatur
Inaktiv

Någon annan som tyckte att musiken i slutet lät lite halvbekant? Tänk WW2...

Medlem

Ser bra ut! Längtar som fasen.. Alltid kul när de gör nya "uppföljare".

Inaktiv

z0idberg, jo, är det inte från Saving private Ryan?
Fan nu ska jag ta o se den, så fett bra film!

Tror att detta spel kommer bryta ur sig från dom andra MoH spelen sen AA; har ju inte kommit ett enda bra MoH sen AA såvitt jag vet. Fan, detta kommer när jag uppgraderar burken, mums mums!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Får hoppas att multiplayer delen är lika rolig som dom andra MoH spelen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Får man inte skjuta jänkare snart?.....:gäsp: ww2 pangare ZZZZZZzzzzzzzZZZZZZ

Precis mina tankar. Saknar grymt ett fps singleplayer spel från tyskarnas sida, "man kan inte göra spel där man förlorar i slutet" är bara en jefla ursäkt. Är man lite kreativ så går det nog.

Om banorna är större än vad de verkade i videon så kan det bli skoj, annars, njae.

Inaktiv
Skrivet av DarthZ:

z0idberg, jo, är det inte från Saving private Ryan?

Möjligt, men mina tankar gick i alla fall genast till "introt" i Band of Brothers.

Inaktiv
Skrivet av z0idberg:
Skrivet av DarthZ:

z0idberg, jo, är det inte från Saving private Ryan?

Möjligt, men mina tankar gick i alla fall genast till "introt" i Band of Brothers.

precis vad jag också kände igen det från o.o

något som är rätt bekvämt är att man precis har tittat igenom Band of Brothers boxen, och nu får spela som en Airborne-soldat :D'
jag tycker det verkar riktigt pepp.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

NÄR KOMMER DEMOT??????

Medlem
Skrivet av Alesi09:

NÄR KOMMER DEMOT??????

Ungefär samtidigt som du trycker bort din caps lock


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Nästan vartenda ww2 spel spelar man amerikansk fallskärmsjägare... Samtliga är iofs mycket bra spel, call of duty 1+2, brothers in arms, och nu detta. Ge er! Ska det tvunget göras fler ww2 (är faktiskt ett förbannat uttjatat ämne, säger en gammal ww2-fan) låt oss spela som ryss eller tysk. Ska vi tvunget spela amisboy, låt spelet utspelas i stilla havet då.

Medlem
Skrivet av Kapten Haddock:

Nästan vartenda ww2 spel spelar man amerikansk fallskärmsjägare... Samtliga är iofs mycket bra spel, call of duty 1+2, brothers in arms, och nu detta. Ge er! Ska det tvunget göras fler ww2 (är faktiskt ett förbannat uttjatat ämne, säger en gammal ww2-fan) låt oss spela som ryss eller tysk. Ska vi tvunget spela amisboy, låt spelet utspelas i stilla havet då.

Har du inte hört talas om Medal of Honor: Pacific Assault ? Där har du det.

Medlem

De som vinner kriget är de som får skriva om och hur det hela gick till..

Medlem

Bra att det blir lite friare iallafall..

1
Skriv svar