Half-Life 2-modden Insurgency stundar

Inaktiv

BETA!!!! vadå beta jag trodde det skull vara ''the real deal'' inte nått beta ...aja man får ju iaf testa modden nu så att man får se om lyckats lr ej..

Inaktiv
Skrivet av PiGGeZ:

har betal konto, finns ingen europa mirror på fp än, så tankar i 10-20 kb/s ifrån East coast, US

Hah, jag tankar i 100-200 från gratisserver efter en överkomlig väntetid på 20 min :).

Medlem

Har också betal konto och tankar i runt 300kb/s

Medlem
Skrivet av z0idberg:
Skrivet av PiGGeZ:

har betal konto, finns ingen europa mirror på fp än, så tankar i 10-20 kb/s ifrån East coast, US

Hah, jag tankar i 100-200 från gratisserver efter en överkomlig väntetid på 20 min :).

jupp dom öppna nya servrar nu, e uppe i 300


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

aj! man e ju van att det går i typ 3-4 MBps.

Inaktiv

hmm... 100kB/s från Fileplanets gratis server. Tacka vet jag FZ där man får 1MB/s...

Hehe filen kommer väl upp på FZ innan jag har fått hem den ändå

Och ni andra som betalar för Fileplanet, tycker ni att 300kB/s är ok? Jag hade iaf varit ursinnig om jag hade fått en sån hastighet för nått jag betalar...


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

går betydligt snabbare ifrån deras europa server men den verkar inte delta i detta evenemanget.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv
Skrivet av PiGGeZ:
Skrivet av z0idberg:
Skrivet av PiGGeZ:

har betal konto, finns ingen europa mirror på fp än, så tankar i 10-20 kb/s ifrån East coast, US

Hah, jag tankar i 100-200 från gratisserver efter en överkomlig väntetid på 20 min :).

jupp dom öppna nya servrar nu, e uppe i 300

Okej... det såg ju bra ut ett tag i alla fall :). "Subscribers get the good stuff" som det sägs på Fileplanets hemsida och så tankar man tio gånger snabbare från gratisservern...

Medlem
Skrivet av Toye:

hmm... 100kB/s från Fileplanets gratis server. Tacka vet jag FZ där man får 1MB/s...

Hehe filen kommer väl upp på FZ innan jag har fått hem den ändå

Och ni andra som betalar för Fileplanet, tycker ni att 300kB/s är ok? Jag hade iaf varit ursinnig om jag hade fått en sån hastighet för nått jag betalar...

Hoppas den kommer upp snart på FZ, jag ligger i 20-100/kbs det e illa.

Inaktiv

Jag tänker då vänta till FZ lägger upp filen, men var det bara en beta? fy fan vad kasst

Inaktiv
Skrivet av spunkpowa:

Jag tänker då vänta till FZ lägger upp filen, men var det bara en beta? fy fan vad kasst

de har inte sagt något annat...
och.....alla moddar är beta....tills de blir uppköpta....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

orka att lägga up de på fileplanet kan dom inte fixa en länk från början så man slipper sitta och vänta

Medlem

Nu har det släppts, alla glada kom och tanka! ;D

Förstår mig inte på fileplanets väntesystem, först räknas det ner från 17min. Ok.. Sedan ska den börja ladda? Nej då börjar den om men stannar på 17min, och 160 pers är före mig i kön som räknas ner kanske 1 person per 1 1/2 minut om inte segare.. Hmm är det gratis så är det antingen ruttet eller något hake.. Förutom msn, tänk er bara om de började kräva månadsavgift på 100kr för skiten! Ush.. Kommer den upp på FZ snart tror ni?

Inaktiv
Skrivet av zijn:

orka att lägga up de på fileplanet kan dom inte fixa en länk från början så man slipper sitta och vänta

Jo jag håller med Fileplanet kan dra dit solen inte skiner.... :evil:

Inaktiv
Skrivet av Jackyboy:

Nu har det släppts, alla glada kom och tanka! ;D

vi vet =(...
jag är fan inte glad...står fortfarande i kö på filefuckplanet....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av spunkpowa:

Jag tänker då vänta till FZ lägger upp filen, men var det bara en beta? fy fan vad kasst

Ursäkta mig lite bara. mer bortskämd och otillfredställd skara får man ju leta efter. Det e gratis. patchar kommer, och man får skjuta huvvet av folk. ut och panga, sätt inte ribban så högt.

Inaktiv
Skrivet av capcom:
Skrivet av spunkpowa:

Jag tänker då vänta till FZ lägger upp filen, men var det bara en beta? fy fan vad kasst

Ursäkta mig lite bara. mer bortskämd och otillfredställd skara får man ju leta efter. Det e gratis. patchar kommer, och man får skjuta huvvet av folk. ut och panga, sätt inte ribban så högt.

Blev bara lite irreterad då man har väntad sen i förrgår :/

Inaktiv

http://uhsfcc.batcave.net/insurgency/Insurgency_Beta1_Client....
hmmmm nu när jag kollar närmare så verkar den inte funka så bra


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av spunkpowa:
Skrivet av capcom:
Skrivet av spunkpowa:

Jag tänker då vänta till FZ lägger upp filen, men var det bara en beta? fy fan vad kasst

Ursäkta mig lite bara. mer bortskämd och otillfredställd skara får man ju leta efter. Det e gratis. patchar kommer, och man får skjuta huvvet av folk. ut och panga, sätt inte ribban så högt.

Blev bara lite irreterad då man har väntad sen i förrgår :/

Jag förstår.

Inaktiv

Haha, att folk fortfarande klagar. Ni ville ha en release asap och dem gav er en release så fort det gick. Suck!

Ganska skoj att skjuta alla nybörjare som tror att det är CS pangare. Står mitt i gatan och förväntar sig att få några kills.

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

http://uhsfcc.batcave.net/insurgency/Insurgency_Beta1_Client....
hmmmm nu när jag kollar närmare så verkar den inte funka så bra

Seg tracker. µtorrent har inte hittat några seeders eller leechers på ett par minuter. Filstorleken ser rätt ut dock.

EDIT: Trackern verkar vara helt död.

Inaktiv
Skrivet av Lice:

Haha, att folk fortfarande klagar. Ni ville ha en release asap och dem gav er en release så fort det gick. Suck!

Ganska skoj att skjuta alla nybörjare som tror att det är CS pangare. Står mitt i gatan och förväntar sig att få några kills.

Väntar på att få spela
Nu får man se ifall man kommer få några kills
Men kommer det finnas några Svenska servrar som är planerat eller?

Inaktiv

*gråter*
min fileplanet gick från 9 min till 18 min och nu har den fastnat när...
fast min plats i kön blir bättre...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Nu fick man börja tanka för. Ligger i runt 300! Ok för att vara public FP

Skrivet av MacCoy:

*gråter*
min fileplanet gick från 9 min till 18 min och nu har den fastnat när...
fast min plats i kön blir bättre...

Det står "estimated time", jag missade det precis som du.. Störande, men torrentfilen går iaf : ) Hoppas på den nu!

Medlem
Skrivet av Lice:

Haha, att folk fortfarande klagar. Ni ville ha en release asap och dem gav er en release så fort det gick. Suck!

Ganska skoj att skjuta alla nybörjare som tror att det är CS pangare. Står mitt i gatan och förväntar sig att få några kills.

Haha låter bra :). Hur är det med penetrationen? Går kulor genom väggar? Det gör de i verklighet :). Iaf tunnare väggar. Kalibrar 5.56 och 7.62 iaf eller grövre. Så hoppas att de också gör det i spelet hehe

Förresten torrentfilen funkar nu! Tackar för den

Inaktiv
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Lice:

Haha, att folk fortfarande klagar. Ni ville ha en release asap och dem gav er en release så fort det gick. Suck!

Ganska skoj att skjuta alla nybörjare som tror att det är CS pangare. Står mitt i gatan och förväntar sig att få några kills.

Haha låter bra :). Hur är det med penetrationen? Går kulor genom väggar? Det gör de i verklighet :). Iaf tunnare väggar. Kalibrar 5.56 och 7.62 iaf eller grövre. Så hoppas att de också gör det i spelet hehe

Förresten torrentfilen funkar nu! Tackar för den

japp..jag dissade fileplanet och hoppade på denna..
hoppas han inte avbryter mitt i bara

hoppas penetrationen är bra...
och kulor kan studsa så jag undrar om man kan studsa dem runt hörn
man är inte säker nånstans! ahhhh


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Lice:

Haha, att folk fortfarande klagar. Ni ville ha en release asap och dem gav er en release så fort det gick. Suck!

Ganska skoj att skjuta alla nybörjare som tror att det är CS pangare. Står mitt i gatan och förväntar sig att få några kills.

Haha låter bra :). Hur är det med penetrationen? Går kulor genom väggar? Det gör de i verklighet :). Iaf tunnare väggar. Kalibrar 5.56 och 7.62 iaf eller grövre. Så hoppas att de också gör det i spelet hehe

Förresten torrentfilen funkar nu! Tackar för den

Ja, penetration finns... Kommer dock inte ihåg om kulballistik finns med...

Medlem

PS torrent filen funkar nu.... 800 / 1200kb/s

Skriv svar