Half-Life 2-modden Insurgency stundar

Medlem
Inaktiv
Skrivet av SciiBione:

Jag med. Jag hade mellan 150-350kB/s.

Ni som laddar simultant från FP kan dra över den filen till bittorrentmappen och göra en recheck så slipper ni börja från början.

Jag vet att det är oartigt att svära men för HELVETE! Jag får äntligen ner skiten som torrent, stänger då ner downloaden från fileplanet jag väntat FÖR LÄNGE PÅ.. Installerar spelet och startar från steam, äntligen! Slut på min frustration!

....

Felmedelande! Spelet finns inte tillgängligt.. Jaha, tack så mycket. Ska nu gå ut och leta fyllebråk, kvack kvack!

Inaktiv
Skrivet av Grön:

Jag vet att det är oartigt att svära men för HELVETE! Jag får äntligen ner skiten som torrent, stänger då ner downloaden från fileplanet jag väntat FÖR LÄNGE PÅ.. Installerar spelet och startar från steam, äntligen! Slut på min frustration!

....

Felmedelande! Spelet finns inte tillgängligt.. Jaha, tack så mycket. Ska nu gå ut och leta fyllebråk, kvack kvack!

steam bugg....
bara försök att starta det igen...
händer mig ibland...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Tack så mycket för torrent länken!!!
E snart klar och seedar i 2,5MB

Medlem

Tyvärr så va ju denna modden som man följt såååå länge en ren katastrof. Usch vad besviken man blir.............

Inaktiv

hahahaha ännu ett spel till alla lolbarn

Hoppas bara det kommer några vettiga mods till hl2 snart dock, just nu finns ju bara empires

Inaktiv
Skrivet av Frazz:

Tyvärr så va ju denna modden som man följt såååå länge en ren katastrof. Usch vad besviken man blir.............

På vilket sätt då? Vilka förväntningar hade du på spelet?

Lite småbuggigt som en beta brukar vara, ungefär som BF2 när det släpptes. Gameplay är klockrent än så länge. Bandesign är förbannat bra.

Jag har hittat ett par småstöriga buggar på ett par timmars spel. Jag lyckades bugga ur en rökgranat så att den inte kom iväg och jag inte kunde byta vapen. Spelet kraschade när jag körde alt+tab.

I övrigt stör jag mig bara på vapenhanteringen. Jag kan inte byta till handgranater med siffertangenterna utan måste använda scrollhjulet. dessutom verkar inte hud_fastswitch fungera eller ens finnas.

Inaktiv

första intryck....kul mod...
efter jag blivit irriterad efter ett par timmars spelande...
RAHHH Lethal Agents hadde mer teamwork å var roligare.


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Förbaskat roligt, dom korta stunder man lyckas kravla sig ur förvirringen och åstadkommer nånting som inte är att bli omedelbart skjuten med ett skott i huvudet från okänt håll. Släpper väl efterhand det där.

Avstängd

Senaste torrenten fungerar fint, maxxar min lina på den

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av Grön:

Jag vet att det är oartigt att svära men för HELVETE! Jag får äntligen ner skiten som torrent, stänger då ner downloaden från fileplanet jag väntat FÖR LÄNGE PÅ.. Installerar spelet och startar från steam, äntligen! Slut på min frustration!

....

Felmedelande! Spelet finns inte tillgängligt.. Jaha, tack så mycket. Ska nu gå ut och leta fyllebråk, kvack kvack!

steam bugg....
bara försök att starta det igen...
händer mig ibland...

Jo hehe grejen var att direkt efter detta så lägger mitt bredband av och var släckt hela natten, kändes inte så kul.. Nu har jag testat modden och blev mkt imponerad av banedesign och vapendetaljerna. Måste bara hitta en kul bana att lära mig så man kan leka prickskytt

Skriv svar