Medlem
Obama!

Idag invigs han, eller hur man nu skriver det
Jag sitter klistrad vid TV´n och lyssnar på CNN´s reportrar bladdra om allt möjligt.
Jag är så ointresserad av detta egentligen, men när där är 2 miljoner människor som står och kollar så måste jag sitta i soffan och glo.
Många har stått där länge tydligen och när man väl står där så kommer man inte därifrån. Detta får mig att börja tänka på de människorna som måste på toa...vilket helvete. Det är ju inte så att man kan stå och göra ner sig bara för att man vill se presidenten, men jag kan inte sluta fundera på detta. Det måste ju vara någon som står där just nu som upplever ett personligt helvete!

Efter detta ska jag på basket, inte min favorit sport, men är det gratis så är det gratis. Svensk basket är ingen höjdare...tur man har trevligt sällskap dit i alla fall.

#blogg

Jee
Medlem
Obama!

När jag var på Iron Maiden konserten i somras så såg jag en vattenflaska fylld med mystisk gul substans... Det är ju en lösning. :x


signatur

Eller inte?

Medlem

Såg installationstalet precis, Obama är en riktigt bra talare. Tror och hoppas att han kommer lyckas göra ändringar och få ekonomin att gå upp igen.

Medlem

Sport tar för mkt gaming tid


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Jee:

När jag var på Iron Maiden konserten i somras så såg jag en vattenflaska fylld med mystisk gul substans... Det är ju en lösning. :x

Va äckligt

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Såg installationstalet precis, Obama är en riktigt bra talare. Tror och hoppas att han kommer lyckas göra ändringar och få ekonomin att gå upp igen.

Ohh han är mäktig! Men man ska inte hoppas för mycket på en person. Men visst, fram med pengarna igen!

Medlem
Skrivet av Crawller:

Sport tar för mkt gaming tid

Hehe, så ska man se det om man är en riktig gamer! Jag är bara deltids gamer.

Medlem
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av Crawller:

Sport tar för mkt gaming tid

Hehe, så ska man se det om man är en riktig gamer! Jag är bara deltids gamer.

Part Gamer, full time Blogger?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av Crawller:

Sport tar för mkt gaming tid

Hehe, så ska man se det om man är en riktig gamer! Jag är bara deltids gamer.

Part Gamer, full time Blogger?

Ja precis, riktigt bloggproffs *ironin flödar*

1
Skriv svar