Condemned 2: Bloodshot plåtat

Medlem
Condemned 2: Bloodshot plåtat

Då borde dom väl också släppa 1:an till Playstation 3 om dom ska släppa efterföljaren till konsolen?

Medlem

Vi PC-spelare då? lurar dom in oss med ett spännande förstaspel för att sen kunna sälja konsoller till oss för uppföljaren?

Medlem

Grafikmässigt verkar det vara samma motor som ettan använde? Dock inget fel i det. Hoppas det är lika skrämmande också, så kommer jag garanterat lätta på lädret när detta kommer.

Inaktiv

Tycker att det såg ut som ettan, ingen dålig sak då. Hoppas att det här spelet håller lite längre än första spelet, så kan det nog bli riktigt bra.

Medlem

Tycker att dom borde ha updaterat grafiken. Sen kan man hoppas att det är bättre än ettan. Inte samma sega tempo.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Qraft:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/v/va680bmxilwsfjcth52qdzn43eo9k...

Bara jag som tycker hans tummar ser helt mysko ut?

Tycker du inte han ser mer mysko ut i ansiktet?

Medlem

mmm ge mig!


signatur

tjenare!

Inaktiv

1:an var iallafall en hit.


signatur

War never changes.

Medlem

Nämen titta 1'an var ju riktigt bra så får hoppas att det är samma med den här då. Dock lite dåligt slut på 1'an

Nej det blir inget konsolköp för mig


signatur
Inaktiv
Skrivet av pettson3816:
Skrivet av Qraft:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/v/va680bmxilwsfjcth52qdzn43eo9k...

Bara jag som tycker hans tummar ser helt mysko ut?

Tycker du inte han ser mer mysko ut i ansiktet?

haha

Inaktiv
Skrivet av Qraft:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/v/va680bmxilwsfjcth52qdzn43eo9k...

Bara jag som tycker hans tummar ser helt mysko ut?

Inget konstigt med tummarna, bara det att den läbbiga figuren är upp och ner.

Medlem

Kommer inte någon PC-version grabbar!

Saxat från IGN's intervju med utvecklarna om Condemned 2 :

"IGN: Why no PC version this time?

Hasle: We wanted to focus on the PlayStation 3 and the Xbox 360. That's really it."

Inaktiv
Skrivet av bleak:
Skrivet av pettson3816:
Skrivet av Qraft:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/v/va680bmxilwsfjcth52qdzn43eo9k...

Bara jag som tycker hans tummar ser helt mysko ut?

Tycker du inte han ser mer mysko ut i ansiktet?

haha

HAHA den var fan klockren heheh.

Medlem

De kanske släpper en extremt lat portning till pc senare eller nåt. Eller så kräver ps3:an så mycket av utvecklarna att de faktiskt kanske inte har tid!

Inaktiv

Men allvarligt. Bara jag som tycker han tummar ser fel vridna ut? Om någon tycker det ser rätt ut. Förklara gärna hur han håller i så fall.

Psychoholic: Vad var det som var så klockrent?

Inaktiv
Skrivet av Qraft:

Men allvarligt. Bara jag som tycker han tummar ser fel vridna ut? Om någon tycker det ser rätt ut. Förklara gärna hur han håller i så fall.

Psychoholic: Vad var det som var så klockrent?

Det är "monstrets" händer du ser, inte din karaktärs,
och "monstret" hänger upp och ner.
Ladda ner bilden och vänd den upp och ner, så ser du bättre.

Inaktiv

doom3 juh


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

har inte ens spela 1an, kanske borde skaffa det till 360, är ju rätt billigt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Riktigt uschligt sätt att få folk och köpa konsoler eller? Jag menar vad är det för ruttet sätt eller? Göra 1:an till pc och uppföljarn till konsol!:S:evil:


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

Riktigt uschligt sätt att få folk och köpa konsoler eller? Jag menar vad är det för ruttet sätt eller? Göra 1:an till pc och uppföljarn till konsol!:S:evil:

Fast nu var det ju så att 1:an gjordes till 360:n men släpptes senare även till PC. Så att de gjorde 1:an till PC och uppföljaren till konsoll är ju inte helt korrekt. De har bara valt att inte släppa uppföljaren till PC.

Men sen att bara släppa uppföljaren till PS3:an och inte första delen är ju lite konstigt. Kommer man verkligen fatta storyn om man inte spelat 1:an?

Givet köp för mig iaf, 1:an höll man ju på å skita på sig av ett antal gånger

Inaktiv

Buhuhu 1an skrämde skiten ur mig på typ andra banan, sen vågade jag inte spela mer, men det var säkert roligt!


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Medlem
Inaktiv

Qraft, kan inte låta bli att undra om du fick rätt på tummarna till slut?

Inaktiv

hehe. Det fick jag inte. Vände på bilden, men det hjälpte inte. Det kan omöjligen vara monstrets händer. försöker böja mina tummar så det ser ut som på bilden, men det går bara inte. Skumt att det bara är jag som ser det.

Flakmonkey
Skrivet av Qraft:

hehe. Det fick jag inte. Vände på bilden, men det hjälpte inte. Det kan omöjligen vara monstrets händer. försöker böja mina tummar så det ser ut som på bilden, men det går bara inte. Skumt att det bara är jag som ser det.

Well med tanke på att det är ett monster så kan väl händerna och tummarna se ut lite hursomhelst? Och då är ju allting möjligt.

Inaktiv

Jag har aldrig snackat om monstrets tummar. Jag menar ens egna tummar.

12
Skriv svar