Nya funktioner på sajten!

Robot
Medlem
Nya funktioner på sajten!

Önskelistan vart det bästa i nyheten, får ta och lägga till några spel med en gång.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Riktigt bra FZ! Har följt eran sida ett bra tag nu och den är den absolut bästa när det gäller spel. Precis som IMDB är när det gäller film (fast den är inte så grafiskt tilltalande som denna...)


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Väldigt bra saker


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag efterlyste stöd för spelserier i början av juni och nu kommer det minsann. Trevligt med alla dessa uppdateringar, fortsätt så...

Inaktiv

Trevligt trevligt. Kan vara ytterst användbart när man väl behöver det :). Keep up the good work så att säga.

Medlem

Notice: Undefined index: plat in /home/fz/www/spel/index.fz on line 509
QuakeWorld []

:<

edit: verkar funka nu

Antikvitet
Skrivet av Katana:

Notice: Undefined index: plat in /home/fz/www/spel/index.fz on line 509
QuakeWorld []

:<

edit: verkar funka nu

Mindre tabbe i kommunikationen, men den faktiska anledningen var nog "variation in solar array pattern".


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

W2k
Medlem

Vänligen rapportera buggar i Synpunkter och Förslag eller via e-post.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Jättebra FZ!

Skrivet av W2k:

Vänligen rapportera buggar i Synpunkter och Förslag...

Erm, har gjort det, men inte fått svar. Bevaka den forumdelen bättre tack.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Gör så man kan se vart man kan köpa det spelet billigast.


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

Gör så man kan se vart man kan köpa det spelet billigast.

skulle faktiskt kunna vara nått
bara en länktext som visar lägsta pris, och när man klickar på'n så kommer man till prisjakt/pricerunner eller nått sånt.

Skrivet av John:

Mindre tabbe i kommunikationen, men den faktiska anledningen var nog "variation in solar array pattern".

solar array pattern? försök inte hjärntvätta mig med nå astrologi-fasoner hörru

Redaktör
Skrivet av FortuN:

Gör så man kan se vart man kan köpa det spelet billigast.

Vi har kört ett par såna varianter i ett par års tid, faktiskt. Dessvärre funkade de inget vidare. Men, det kanske blir bättre framöver - den som hänger kvar på sajten får se...


signatur
BME
Medlem

Kan ni inte fixa MSN Alerts grejen innan ni lägger till nya funktioner? Den ger ofta två stycken "alerts" om man prenummerar på både konsol och PC för spel som är till båda plattformarna. Blev så irriterande att jag stängde av en av dem. Kan ni inte bara lägga till ett "ge mig alla nyheter" val istället för PC, Konsol eller båda-valen?


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

JAM
Medlem

Själv skulle jag kanske? kunna lista ut att typ Quake III Arena ingår i Quake-serien, men okej...alla är kanske inte utrustade med logik... Skämt åt sido... Kan inte finnas något negativt i att låta användare välja ifall de vill nyttja en funktion eller inte, hur menlös den än verkar vara... Ju fler val destå bättre... Det sa jag redan till producenten av FIFA-spelen i Holland år 2001... (appropå att han frågade mig ifall jag gillade hårdhetsmätaren eller inte)

Psst... det gick inte att stänga av skottmätaren (som var en nyhet...eller om det var passmätaren?) i 2002-varianten...men i 2003 års FIFA så var det en valbar funktion. Jag låter gärna legenden säga att det var tack vare mig, ödmjuk som jag är.. =P


signatur

JAM .:. jamworld.se .:.

Medlem

"Efter att ha besegrat Shub-Niggurath anländer du till din bas på jorden, men allt är i frid och fröljd. "

Inte direkt vad jag kallar bra upplägg för en blodig FPS....
kan tänka mig missions som "hitta kram-kaninen" och "handla mat".

Synd att man missade den expansionen :/

Inaktiv

Det är väldigt bra rapportering om när spel når sin guldversion, men jag skulle gärna vilja se nyheter eller automatiska privata meddelanden om när spel börjar säljas i Sverige.

Borde väl inte vara alltför stora problem?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Schysst FZ, blir bara bättre och bättre!

W2k
Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av W2k:

Vänligen rapportera buggar i Synpunkter och Förslag...

Erm, har gjort det, men inte fått svar. Bevaka den forumdelen bättre tack.

Vilket inlägg syftar du på? Misstag begås förstås ibland, men om du inte säger vilken bugg det är du inte har fått svar om så är det svårt för mig att göra något åt det.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

vad säger man bra, bättre, bäst


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Tack för nya utmärkta funktioner! Ska bli kul att se vad mer vettigt ni hittar på framöver.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem
Skrivet av W2k:
Skrivet av conthox:
Skrivet av W2k:

Vänligen rapportera buggar i Synpunkter och Förslag...

Erm, har gjort det, men inte fått svar. Bevaka den forumdelen bättre tack.

Vilket inlägg syftar du på? Misstag begås förstås ibland, men om du inte säger vilken bugg det är du inte har fått svar om så är det svårt för mig att göra något åt det.

Bugg och bugg, snarare en önskan om ändring, men iaf, plus en tråd om RSS-flödet. En tråd som nj har skrivit och Bonik har inte fått svar, precis som Zelaxia, Cribba och NisseHult.

Finns säkert fler längre bak i forumet, ni hittar den om ni går igenom den. Ung. en osvarad tråd per sida. Kanske inte låter så mkt, men man känner sig ignorerad som användare om man inte får respons. Det är bättre att ni säger att det är en dålig idé eller att den av ngn anledning inte går att genomföra än att inte säga ngt alls.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

W2k
Medlem

Jag har inte tid att svara på alla inlägg, så enkelt är det. Har dock svarat på dem du pekade ut, även om du säkert ser att svaren är ganska likformiga.

Jag läser i princip allt som postas i Synpunkter och förslag, men skulle jag också svara på allt skulle det ta upp än mer av min (obetalda) tid. Om någon känner sig ignorerad ber jag om ursäkt, men jag tror vi alla kan vara ense om att det är bättre att jag förbättrar sajtens kod än ägnar mig åt att klappa folk på huvudet...


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv

Just keep up the good work!

Medlem

Det låter bra. Särskilt spelsamlings nyheten.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av W2k:

Jag har inte tid att svara på alla inlägg, så enkelt är det. Har dock svarat på dem du pekade ut, även om du säkert ser att svaren är ganska likformiga.

Jag läser i princip allt som postas i Synpunkter och förslag, men skulle jag också svara på allt skulle det ta upp än mer av min (obetalda) tid. Om någon känner sig ignorerad ber jag om ursäkt, men jag tror vi alla kan vara ense om att det är bättre att jag förbättrar sajtens kod än ägnar mig åt att klappa folk på huvudet...

Att se till att Sveriges största spelsajt förblir Sveriges största spelsajt är ett tungt ansvar. :\


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Antikvitet
Skrivet av SgtKelly:

Att se till att Sveriges största spelsajt förblir Sveriges största spelsajt är ett tungt ansvar. :\

Tell me about it!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av W2k:
Skrivet av conthox:
Skrivet av W2k:

Vänligen rapportera buggar i Synpunkter och Förslag...

Erm, har gjort det, men inte fått svar. Bevaka den forumdelen bättre tack.

Vilket inlägg syftar du på? Misstag begås förstås ibland, men om du inte säger vilken bugg det är du inte har fått svar om så är det svårt för mig att göra något åt det.

Bugg och bugg, snarare en önskan om ändring, men iaf, plus en tråd om RSS-flödet. En tråd som nj har skrivit och Bonik har inte fått svar, precis som Zelaxia, Cribba och NisseHult.

Finns säkert fler längre bak i forumet, ni hittar den om ni går igenom den. Ung. en osvarad tråd per sida. Kanske inte låter så mkt, men man känner sig ignorerad som användare om man inte får respons. Det är bättre att ni säger att det är en dålig idé eller att den av ngn anledning inte går att genomföra än att inte säga ngt alls.

Zelaxe, inte Zelaxia, låter typ som nått tyskt bögnamn.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Tack John!
Du kan dina saker

Medlem
Skrivet av W2k:

Jag läser i princip allt som postas i Synpunkter och förslag, men skulle jag också svara på allt skulle det ta upp än mer av min (obetalda) tid.

Nja, jo. Förstår, men inte menat att du skall skriva mer än typ två meningar, så det är inga noveller direkt. Räcker ibland med "Noterat", "Adderat till fix-listan" eller liknande. Tack iaf för att du svarade på ovanstående och ytterligare beröm för ett strålande jobb.

Skrivet av Zelaxe:

Zelaxe, inte Zelaxia, låter typ som nått tyskt bögnamn.

Hehe, sorry, typing error.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar