Handfull bilder från Black Mesa Source

Robot
Medlem
Handfull bilder från Black Mesa Source

Ni kan väl i allafall kosta på er en länk till modifikationens hemsida?

MFC
Medlem

öh.. lite DNF över detta tycker jag.. nog för att det dyker upp saker ibland men det är ju inte någon jävla "samlarbilds"-tävling vi vill ha


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av MFC:

öh.. lite DNF över detta tycker jag.. nog för att det dyker upp saker ibland men det är ju inte någon jävla "samlarbilds"-tävling vi vill ha

Nähe, vad vill vi ha då, 15 trailers med amerikansk hjälte-musik?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Nu får ni förklara prioriteringarna här på Fragzone: Ni tar in nyheter från en medelmåtta-mod till ett numera föråldrat spel när det finns nya spel med glödheta moddar som ni tiger ihjäl?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Lite hjältemusik piggar alltid upp För att återgå till själva modifikationen så vill jag bara nämna att detta är en av dom få Source Mods som på allvar har utvecklats under en totalt lång tid.

Enligt mig finns det många fina idéer till mods där ute, men grundaren saknar både kunskap och medhjälpare att fullfölja sin idé.

Är jag helt ute och cyklar eller är det ett mycket tålmodigt och välutrustat utvecklingsteam som ligger till grund för just denna idé?

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:

Nu får ni förklara prioriteringarna här på Fragzone: Ni tar in nyheter från en medelmåtta-mod till ett numera föråldrat spel när det finns nya spel med glödheta moddar som ni tiger ihjäl?

Hmpf jag tar det som en direkt förolämpning mot min person! Ok inte riktigt men nästan, detta är inte någon medelmåttig modhistoria det här är en av dem bästa modarna som någonsin varit i produktion överhuvudtaget!! Att få återuppleva half-life igen med grymt förbättrad grafik och ai på fienderna kommer vara en nostalgitripp utan dess like. Fragzone prioriterar helt rätt, den här moden har också vunnit priser för bästa kommande mod osv osv.


signatur

e=mc2

Inaktiv

Ja den här moden har varit under utvecking fruktansvärt länge, men så är det med mods dem tar tid och det är oftast hobbyprojekt vid sidan om. Jag kan omöjligt se att den här moden som det har lagts så mycket tid och själ i skulle läggas ner. Jag väntar nog mer på den här moden än många nya spel som ska släppas, och den kommer vara helt gratis!!


signatur

e=mc2

Medlem

det ser ut att bli bra!

vet nån ifall det är en gratis mod elr inte?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av asker:

Ni kan väl i allafall kosta på er en länk till modifikationens hemsida?

Fixat!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Prima.Materia:
Skrivet av SgtKelly:

Nu får ni förklara prioriteringarna här på Fragzone: Ni tar in nyheter från en medelmåtta-mod till ett numera föråldrat spel när det finns nya spel med glödheta moddar som ni tiger ihjäl?

Hmpf jag tar det som en direkt förolämpning mot min person! Ok inte riktigt men nästan, detta är inte någon medelmåttig modhistoria det här är en av dem bästa modarna som någonsin varit i produktion överhuvudtaget!! Att få återuppleva half-life igen med grymt förbättrad grafik och ai på fienderna kommer vara en nostalgitripp utan dess like. Fragzone prioriterar helt rätt, den här moden har också vunnit priser för bästa kommande mod osv osv.

Jag vet, det är antagligen inte en medelmåttig mod, men som partisk utomstående kan jag, får jag (och bör jag ) klanka ner på Half-Life 2 och allt som hör till spelet.

Sen vill jag påminna att den mycket respekterade modsiten Moddb.com valde ut Point of Existence 2 för BF2 till Mod of the Year 2006 men de enda nyheterna från PoE2 som når FZ är deras nya mod-releaser.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Varför klanka ner på saker och kanske istället komma med konstruktiv kritik och försöka se det positiva i allt...Och visst det finns säkert många siter som delar ut priser för mod of the year. Det var nämligen samma år denna mod vann. Tycker att fz har gått ner sig en del. Inte själva siten men användarna av den.


signatur

e=mc2

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av asker:

Ni kan väl i allafall kosta på er en länk till modifikationens hemsida?

Fixat!

Nej Nej Nej >_<

Du ska ju svara "Spikat å klart"

Tycker också att det finns gott om andra moddar till andra titlar än HL1/2 ni kunde skriva lite om.

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av spiken:
Skrivet av asker:

Ni kan väl i allafall kosta på er en länk till modifikationens hemsida?

Fixat!

Nej Nej Nej >_<

Du ska ju svara "Spikat å klart"

Tycker också att det finns gott om andra moddar till andra titlar än HL1/2 ni kunde skriva lite om.

Om folk tipsar om dom så kanske dom gör det.

Medlem

vad är det för fel på hl1 och hl 2? inte många spel som lyckas få fram en story utan att lägga till HUD eller MENY textersom säger exakt vart du ska. vissta både hl1 och hl2 får du på nåt sätt reda på vart du ska men du kan inte trrycka på en knapp och se exakt vilket rum du ska till eller annan guide som säger hur många fotsteg du ska ta åt olika hpll.

Inaktiv
Skrivet av Prima.Materia:

Varför klanka ner på saker och kanske istället komma med konstruktiv kritik och försöka se det positiva i allt...Och visst det finns säkert många siter som delar ut priser för mod of the year. Det var nämligen samma år denna mod vann. Tycker att fz har gått ner sig en del. Inte själva siten men användarna av den.

Internet är stort. Varför stanna här om du inte gillar det?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

trevligt ser fram emot att testa den här modden


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av Prima.Materia:

Varför klanka ner på saker och kanske istället komma med konstruktiv kritik och försöka se det positiva i allt...Och visst det finns säkert många siter som delar ut priser för mod of the year. Det var nämligen samma år denna mod vann. Tycker att fz har gått ner sig en del. Inte själva siten men användarna av den.

Internet är stort. Varför stanna här om du inte gillar det?

Världen är mindre än du tror min vän :)....


signatur

e=mc2

Medlem

Ge mig modden nuuuee!

MFC
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av MFC:

öh.. lite DNF över detta tycker jag.. nog för att det dyker upp saker ibland men det är ju inte någon jävla "samlarbilds"-tävling vi vill ha

Nähe, vad vill vi ha då, 15 trailers med amerikansk hjälte-musik?

"Spelet" hinner bli gammalt innan det ens blivit klart.

EDIT: OJ, en film.... WOW...

http://mods.moddb.com/4384/black-mesa-source/


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar