Få en bit av historien i World in Conflict CE

Robot
Få en bit av historien i World in Conflict CE
Inaktiv
Få en bit av historien i World in Conflict CE

Jag antar att man får med något slags Certificate of Authenticity tillsammans med stenen, eller andra sätt att bevisa att det kommer från Berlinmuren, annars kan det ju vara vilken krokig sten som helst.

Och om det nu är en riktig bit av berlinmuren ...

Medlem

*drägel* ja detta kommer jag förhands boka. Älskar betan utan dess like! MUMS! nu vill jag bara veta om man kan förhands boka detta vart som helst eller om det är på någon speciell sida...någon som har mer info om det??


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skägg.
10 Chambers

De flesta handlare har nog tillgång till preorderdisken.


signatur
Medlem

This "rock"s !

Medlem

Satan vad coolt, det är så här CE-utgåvor ska se ut!

Pansarknekt

Har redan sten från berlinmuren som blev plockad på plats när den revs. Den har lite graffiti kvar på ena sidan.

Hoppas samlarversionen är hyffsat sällsynt så man känner sig aeg när man fixar den. *insert random evil laughter here*:D


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Var längesen jag betalade för ett spel ärligt talat, men det här blir helt klart ett köp.

Medlem

Yay sten!.. fast det är lite status endå

Medlem
Skrivet av spiken:

De flesta handlare har nog tillgång till preorderdisken.

jo jag har sett ett antal butiker erbjuda en preorder disc som man betalar i förskott och får tillgång till den öppna beta testet, men det kan ju inte vara CE utgåvan..

Synd att man slutat jobba på en spel affär och ist säljer elektronik och lite spel...*morr*

*EDIT*
efter att ha sökt en hel del på nätet så ser det ut som att det endast ska släppas i nordamerika?!!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Man kan hoppas att det är CE versionen dom ger sina speltestare gratis <håller tummarna>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar