Grand Theft Auto IV:s andra trailer släppt

Medlem
Skrivet av cribba:

Ju mer jag desto mer längtar jag, verkar vara en lite seriösare framtoning denna gång också - me likez!

ju mer du gör vadå?

Medlem

tror att det inte beror på spelet, gta spelen hackar bara sällan för mig ska bli lite kul o se vad för nya grejjjer dem stoppar in.

KoP
Medlem
Skrivet av matte__86:
Skrivet av Eschricht:

Och matte, tror du seriöst att dom kan göra så stora ytor med så mycket detalj som NY har med dagens teknik? hehe

True Crime New York likades rätt bra faktiskt. Kanske lika snyggt som GTA IV, men stort någorlunda rätt avstånd var det iaf.

Ja, men avstånden emellan olika områden i True crime NY var copy/paste.. passerade kvarter på kvarter som såg likadana ut..

Medlem
Skrivet av En Spik:

Jag lovar att om inte spelet hade hetat Grand Theft Auto 4 skulle folk klaga som fan, "fan vad ful grafik", "ser helt ruttet ut".

För det är faktiskt ingenting att bli hysterisk över.

Självklart finns den möjligheten, men det beror väl mest på att det redan kommit en uppsjö av GTA-spel och det är en beprövad och väl mottagen spelserie , alltså man förväntar sig en viss nivå av kvalitet. Hade det varit ett helt nytt spel skulle nog skepticismen tagit över, mestadels för att många "GTA-kloner" har floppat ganska rejält.

FML
Medlem

Någon som vet vad låten i trailern heter?

Inaktiv
Skrivet av zolidznake:

Någon som vet vad låten i trailern heter?

The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Remix)


signatur

.

FML
Medlem
Skrivet av matte__86:
Skrivet av zolidznake:

Någon som vet vad låten i trailern heter?

The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Remix)

Tackar!

EDIT: Hittade en länk till låten om nån vill ha: http://www.gtanytt.se/The_Boggs_-_Arm_In_Arm_Shy_Child_Mix.mp...

Medlem

gtanytt.se sucks, gtaforum.se skall det vara


signatur

Bengebolle

Skriv svar