Ni vann Hostel Part II-tävlingen

Robot
Ni vann Hostel Part II-tävlingen
Medlem
Ni vann Hostel Part II-tävlingen

Grattis! :D, det enda jag har vunnit från FZ är ett sånt där nyckelband, men det är jag också glad över :D!

Medlem

Nehe fick man inte läsa utslagsfrågorna?

Medlem

Hostel var jäkligt härlig, hoppas 2:an är lika så. Grattis till er ^^

Medlem
Medlem

Grattis!
gratis är gott

Medlem

tvåan är sämst.. jämfört med ettan

Medlem

Tack ska ni ha!

Skulle vara kul att läsa alla utslagsfrågor.

Medlem

grattis till vinnarna


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Yeah äntligen en fakking vinst måste varit nåra år sen. tack

tusan jag svarade fel på 3:e frågan. Hade annars en grymt bra grej på utslagningfrågan


signatur
Medlem

Fan vad trevligt! Har vunnit årsprenumeration på pc-gamer också under jultävlingarna Fast jag vill också se utslagsgrejerna... kommer inte ihåg exakt vad jag skrev så skulle vara kul

Inaktiv

Ska skiten bli til spel lr har FZ blivir multimedia intriktat?.

Redaktör
Skrivet av Orbek:

Ska skiten bli til spel lr har FZ blivir multimedia intriktat?.

Jag har inte hört nåt om att filmen ska bli spel. Bortsett från att ni läsare får chansen att utan större ansträngning vinna lite trevliga prylar handlar tävlingen om att marknadsföra filmen. Annonser och besökare är det som gör att ni får gratis tillgång till landets bästa spelsajt. Tävlingar drar läsare, annonsören/pr-folket får uppmärksamhet, läsarna får lite godis - win-win-win.


signatur
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Orbek:

Ska skiten bli til spel lr har FZ blivir multimedia intriktat?.

Jag har inte hört nåt om att filmen ska bli spel. Bortsett från att ni läsare får chansen att utan större ansträngning vinna lite trevliga prylar handlar tävlingen om att marknadsföra filmen. Annonser och besökare är det som gör att ni får gratis tillgång till landets bästa spelsajt. Tävlingar drar läsare, annonsören/pr-folket får uppmärksamhet, läsarna får lite godis - win-win-win.

Ja exakt det är la inget fel med de! Här i Blekinge,Skåne å Småland väljer vi själva vad vi vill läsa och se. Om folk inte tycker om rubriken och innehållet är man väl inte ens då tvingad att läsa den eller hur hehe8)! Skål på er för övrigt!


signatur
Inaktiv

Ok bara det att diggar man den där filmen borde man gå ut i skogen och logga av. hadde hellre sett en närbild av van dammes glänsiga rumpa i cgi trailern till en ny Streetfighter film och vunnit en porslinsundulat att trä på på halsbandet. och nej jag är inte lagd så...

1
Skriv svar