Lair bjuder på filmfestival

Robot
Inaktiv
Lair bjuder på filmfestival

Jag fortsätter pressa FZ att vara snabbare med nyheterna med deras egna verktyg; filmerna fanns på bloggen igår.

Flakmonkey
Skrivet av mill:

Jag fortsätter pressa FZ att vara snabbare med nyheterna med deras egna verktyg; filmerna fanns på bloggen igår.

De skulle gå bra mycket snabbare om du skickade in nyhetstips.

Inaktiv

(gjorde det förr, men tröttnade på att de aldrig kom med, eller att ändå inte kom förräns en dag efteråt, och då var det redan "old" news, typ )

Inaktiv

Coolt! Kanske man ska köpa Lair trots allt...

Inaktiv
Skrivet av mill:

Jag fortsätter pressa FZ att vara snabbare med nyheterna med deras egna verktyg; filmerna fanns på bloggen igår.

Oh noes! Jag får se filmerna en dag senare än resten av världen!... Jag är bara glad att jag får se dem överhuvudtaget, så länge de inte posterar en nyhet så sent så att den inte längre är relevant så kommer jag inte klaga.

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Jag är bara glad att jag får se dem överhuvudtaget...

Det är ju det du inte får! Tyvärr räcker det inte med fz längre, så jag försöker sätta lite press på dem, eller komplettera om man hellre vill det. Fler kommentarer ang detta kan vi/ni ta i bloggen eller som personliga meddelanden.

Och åter till diskussion om spelet och filmerna. Är överhypat tycker jag. Inte spelat det själv (än), men det ser inte vidare kul ut, men väldigt snyggt.

Medlem

^-- hur kan du bedöma gameplay genom ett par filmer? som dessutom visar samma gamla footage?

Medlem
Skrivet av mill:

Och åter till diskussion om spelet och filmerna. Är överhypat tycker jag. Inte spelat det själv (än), men det ser inte vidare kul ut, men väldigt snyggt.

Så du tycker inte att spelet verkar kul men ändå bloggar du om det? Du har nog missuppfattat meningen med blogg.

Själv så tycker jag att spelet verkar extremt coolt, något nytt för en gångs skull, ett givet köp för min del.

Medlem

^- Något nytt OCH med drakar som verkar bra... Unik kombination Drakar = Tuffa


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Väldigt dålig fps var det


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey

Det som jag imponeras av är skalan som ser ut att vara enorm. Sen så tycks det som att vissa av filmerna visar upp en äldre build då saker som eldeffekter å annat ser betydligt bättre ut i några av rullarna... men men...ska bli kul att testa iaf, känns som om jag kan gilla det bara pga musiken ^^

Medlem
Skrivet av fanboy:

^- Något nytt OCH med drakar som verkar bra... Unik kombination Drakar = Tuffa

spela drakan, det var något nytt och med drakar plus att man själv kunde hoppa av draken och springa runt själv, det var unikt. Detta är en rehash för dom som är unga/ny spelare som inte har kommit inkontakt med klassiker som drakan. ja säger inte att detta är ett dåligt spel, men absolut inget unikt eller nytt.

Detta kommer inköpas när det kommer.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av fanboy:

^- Något nytt OCH med drakar som verkar bra... Unik kombination Drakar = Tuffa

spela drakan, det var något nytt och med drakar plus att man själv kunde hoppa av draken och springa runt själv, det var unikt. Detta är en rehash för dom som är unga/ny spelare som inte har kommit inkontakt med klassiker som drakan. ja säger inte att detta är ett dåligt spel, men absolut inget unikt eller nytt.

Detta kommer inköpas när det kommer.

Åh jag vill ha ett nytt Drakan!

Så coolt det var när pilar satt kvar i fienderna och man tom kunde hugga av armar och näsor etc på trollen.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av fanboy:

^- Något nytt OCH med drakar som verkar bra... Unik kombination Drakar = Tuffa

spela drakan, det var något nytt och med drakar plus att man själv kunde hoppa av draken och springa runt själv, det var unikt. Detta är en rehash för dom som är unga/ny spelare som inte har kommit inkontakt med klassiker som drakan. ja säger inte att detta är ett dåligt spel, men absolut inget unikt eller nytt.

Detta kommer inköpas när det kommer.

Men nu så var det så att jag inte tyckte drakan var bra, iaf inte då... =/

Sen ska det tilläggas att jag är en grafikhora utan motstycke. Tycker om att bli ögonk*****d


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- hur kan du bedöma gameplay genom ett par filmer? som dessutom visar samma gamla footage?

Tja inte enbart pga de här filmerna, de visade lite markstrid i nån annan film och det såg lite b ut faktiskt. Den åsikten man har nu är ju en sorts förhandsåsikt, som kanske ändras när man väl köpt spelet och spelat det, men som det är nu är förhoppningarna lite sisådär.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Så du tycker inte att spelet verkar kul men ändå bloggar du om det? Du har nog missuppfattat meningen med blogg.

Jag la det i bloggen för att a) många väntar på spelet b) det var nya filmer som föll i antingen kategorin 360 eller ps3 och c) FZ hade inte lagt upp filmerna än. Jag visste inte att det fanns en förutbestämd mening med bloggar.

Ang spelet så blir jag mer besviken ju mer jag ser, ungefär. Men det ser fantastiskt ut fortfarande, rent grafikmässigt.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Väldigt dålig fps var det

Om du kollar igenom t.ex. hela första filmen så ser du att fpsen beror på kvalitén på filmen. Det är dålig fps i intervju/zoo-delen också.

Medlem

Ge mig!


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av fanboy:

^- Något nytt OCH med drakar som verkar bra... Unik kombination Drakar = Tuffa

Det vette sjutton om det är varken nytt eller unikt.. finns ett spel som heter Thanatos ifrån 1987 då man red på drake och hostade eld och
käkade upp folk om jag inte minns fel.

[http://www.lemon64.com/games/details.php?ID=2629]

ro
Medlem

Ser ballt ut, men vem fan har råd med en ps3? Och som någon sa, markstriderna ser b ut, illa när dom inte kan styra ordenligt på marken i en "gameplay" video..

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av fanboy:

^- Något nytt OCH med drakar som verkar bra... Unik kombination Drakar = Tuffa

Det vette sjutton om det är varken nytt eller unikt.. finns ett spel som heter Thanatos ifrån 1987 då man red på drake och hostade eld och
käkade upp folk om jag inte minns fel.

[http://www.lemon64.com/games/details.php?ID=2629]

Men nu menade jag ett sådant spel som verkar bra, det tycker jag, att det inte finns något annat.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar