The Big Picture

Skägg.
10 Chambers
The Big Picture

Nu kommer säkert @John ego få en liten boost men det kan jag bjuda på. Jag måste nämligen tipsa om en fantastisk bildblogg som heter The Big Picture. De tar upp aktuella nyhetshändelser genom att presentera fantastiska, och stora, bilder på ett enkelt och smidigt sätt. Många har en sådan kvalité att jag tappar hakan och med deras aktuella tema har de inga problem att beröra. Den senaste veckan har det bland annat visats en rad fotografier från det infekterade kriget i Gaza. Rekommenderas varmt till alla som är intresserade av omvärlden och av snygga, och ofta gripande, bilder.

The Big Picture >>

#blogg


signatur
Medlem
The Big Picture

Skön sida! Tack för tipset

Antikvitet

Om något så cementerar du den insikt jag bär på att jag är så många ljusår före dig med allt att det är rätt fascinerande och banbrytande att du ens lärt dig hantera eld.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Bilden med vulkanen och blixtrarna var ju helt otrolig. Såg ju photoshoppad ut.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John:

Om något så cementerar du den insikt jag bär på att jag är så många ljusår före dig med allt att det är rätt fascinerande och banbrytande att du ens lärt dig hantera eld.

Sorgligt. Om du hade någon som helst av verklighetsförankring så skulle du förstå att eld inte längre är en viktig kugge i vår arts överlevnad. Men eftersom du inte är en del av det moderna samhället, av förklarliga och lagliga skäl, så kan jag förstå att du tror det.


signatur
Medlem

Underbara bilder, tack för tipset.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

1
Skriv svar