När misären slår till

Inaktiv
När misären slår till

Jag har haft en del sömnproblem på sistone, har liksom vaknat runt 5-6 på morgonen nån gång men alltid lyckats somna om bara sekunder efter det att jag kollat vad klockan är.
Men inte idag.

Jag gick och la mig vid 01.00, då är det inte så kul att vakna vid 06.12. Ligger där i 35 minuter och undrar vad fan som är fel på mig, varför jag inte kan somna om.
Att inte ens vara fyllda 40 och ha sömnproblem känns otroligt sugigt.

Då det är vetenskapligt bevisat (hittar dock ingen bra länk till det) att kroppen utsöndrar ett sömnhormon efter en utlösning så jag jag upp och runkade vid kvart i sju. Har aldrig direkt känt mig tröttare efter en orgasm, men nu var jag desperat.

Ligger i ytterligare en halvtimme utan att somna, så vid 07.36 stiger jag upp.
Just nu sitter jag och äter en banan och Bragokex för att hålla hungern borta medans jag bloggar färdigt, sen blir det frukost, en dusch och kanske God of War II om resten av hushållet är uppstiget.
Utanför fönstret rullar bil efter bil iväg till jobbet, själv är jag ledig idag så det passade ju också bra. Har inte gått upp såhär tidigt sen jag vet inte hur länge.

Iallafall, godmorgon på er.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
När misären slår till

Har själv byggt Starfox-fordon i Banjo-Kazooie till halv tre på natten alla dagar i veckan, men jag får väl i alla fall skylla mig själv ifall jag är trött.


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

Inaktiv

Hehe, ja det känns lite mer självförvållat.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar