Naruto: Clash of Ninja Revolution filmat

Robot
Inaktiv
Naruto: Clash of Ninja Revolution filmat

Såg den för ett tag sedan, Äckliga spelutvecklare som bara ska använda den amerikanska dubbningen till rösterna!

Inaktiv

verkar ju sjysst men lite jobbigt med wii moten till att göra alla attacker, skulle heller ha en 360/ps3 kontroll...

Inaktiv

Får hoppas att GC kontrollen fungerar.

Medlem

Men fifan för engelska röster. Så sjukt kasst om dom även översätter specialarna som tex "Rasengan" "Shidori".

Sasuke drog ju sin eldboll där i filmen men han sa inget, dååååligt!

Medlem

Spelet ser kul ut, men jag vet inte om jag pallar att stå ut med de där hemska amerikanska rösterna...

Medlem

Skrattretande med engelska röster. Men som ni inte verkar veta HAR dem lovat att man ska kunna välja mellan japanska och engelska när spelet kommer.

Och jag har sett några dubbade delar ur Naruto på youtube bara för att skratta åt hur dåligt det är, och dom översätter inte flertalet av japanska uttryck som Shidori, byakugan, Rasengan etc. Dem säger även "jutsu" och inte "technique" osv. Så det är bara det vanliga snacket som översätts.

*edit*
Förlåt mig, det var tydligen till Rise of Ninja som kommer till 360 som skulle ha Japanska röster. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=19943

Medlem

Spelet är rätt kul, även om kontrollerna är relativt simpla, men det blir riktigt intensivt om man spelar tillsammans med en till tre kompisar.

Jag har bara spelat den japanska versionen dock.

Medlem

Har också bara lirat den japanska versionen, några stycken. De är ju grymt bra, så jag hoppas som smått att det blir någe vettigt av denna. Av att dömma från en del spel man försöker sig hålla koll på, så ter det mot en standard att ha med stöd för vanlig kontroll, åtminstone till denna "genre". Samtidigt som det vore coolt med en sjysst användning av vad som ges, så ligger förhoppningarna åt valet att uppleva dessa [portningar] som man är van vid.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Spolade lite och hörde "DARN IT" ... ehm det sög.
Annars kanske kan va kul... tror dock ja fortfarande föredrar ik+ om ja fick välja, krävs mer skicklighet i dom spelen.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

hehe "Darn it!" lät lite väl löjligt. Ser ganska roligt ut annars dock, grafiken är överaskande bra i form av välgjorde effekter och så. Skulle förmodligen skaffat det här om jag hade en Wii.

1
Skriv svar