Mario Strikers: Charged Football

Robot
Mario Strikers: Charged Football

Jag kan styra jätteägget! Vafan, målvakten dropkickade prinsessan rakt i bröstet, hon var ju helt fri! Shitshitshit, nu blev Mario gigantisk igen! Försök att hoppfinta dig förbi den här ryggtacklingen! Hur fasiken gjorde du det där? Iiik, jag pallar inte en till sudden death!


Inaktiv
Mario Strikers: Charged Football testat

Det här spelet är guld! Rekomenderar alla som har Wii att skaffa det !

Edit:
Är det någon som redan har det och vill köra lite över nätet? Säg till!

Inaktiv

Hmm...

Hur stor är skillnaden mot den första versionen som kom till gamecuben? (om man bortser från multiplayer)

Medlem

tyckte att det till g-cuben blev ganska fort trisst.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Det äger!
Jag spelar gärna online.
Men min kod ger jag inte ut här.

ni får ta det över msn: >Reyqune@hotmail.com<

Inaktiv

Hm... köpte det med och det verkar kul. Ganska galet med alla tacklingar dock så jag ska nog satsa på ett nytt Fifa sen med för att kompensera. Eller något. Om någon vill skaffa friend i spelet är det bara att höra av sig.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Helt underbart spel


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Kanske skulle ta och skaffa det. Men först en till Wii mote

Inaktiv

är det gratis att spela Wii online? Orkar ej punga ut ännu mera pengar för att lira online :/

Inaktiv
Skrivet av MulleMeck:

är det gratis att spela Wii online? Orkar ej punga ut ännu mera pengar för att lira online :/

Nej det ända du behöver är en internetuppkoppling till ditt wii, antingen får du köpa en adapter eller om du har trådlöst hemma så kan du använda dig utav det!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av rille_001:

Hmm...

Hur stor är skillnaden mot den första versionen som kom till gamecuben? (om man bortser från multiplayer)

Jadu, har inte lirat GC-versionen själv men enligt andra recensioner är det de nya specialattackerna och lite annat småpill.


signatur
Medlem
Skrivet av Azariel:

Nej det ända du behöver är en internetuppkoppling till ditt wii, antingen får du köpa en adapter eller om du har trådlöst hemma så kan du använda dig utav det!

behöver man en ända?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Låter som det påminner lite om Nintendo Worldcup vilket är det bästa fotbolls spelet som någonsin gjorts. <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Riktigt skoj spel som rekommenderas varmt!

Det e svårt oxo! Datormotståndarna bjuder på otroligt bra motstånd och cupperna är väldigt utmanande

Medlem

Spelade detta hemma hos en polare. Sjukt roligt!
Vi stod och skrek på varandra mot TVn när man precis inte lyckades förhindra en Powerstrike.
Riktigt roligt spel.

Ett måste att spela med en polare

Medlem

Powerstriken är jobbiga, men fan vilket lir det är

Inaktiv

Spelet är skoj under den första veckan, sedan tröttnar man på det.
Fast med polare är det fortfarande otroligt roligt, detta blir ett spel som jag kommer plocka fram ofta när man ska underhålla polarna

Medlem

Min Mario strikers friend code: 146130 608935

1
Skriv svar