Samlarutgåvan av GTA: IV fotad

Robot
Inaktiv
Samlarutgåvan av GTA: IV fotad

Fett!

hoppas de kommer ut med prisutgifter snart =).

Medlem

Jävlar va snyggt O.o


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fan vad niiice :D!

Medlem

Var inte alls snyggt och en dålig samlarutgåva.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

omg va geekstämpel!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Här finns det ju iaf nytta av prylarna man får med! Till skillnad mot Halo3 hjälmen som är totalt onödig och löjlig..

Medlem

Oh my god måste spara pengar!

Medlem

Najs, även om det hade varit schysstare om spel-boxen hade varit lite spexigare också.. ( Typ Halo 2 Collector's Edition / Gears of War Collector's Edition.. jag gillar aluminium )

Medlem
Skrivet av radiuz:

Här finns det ju iaf nytta av prylarna man får med! Till skillnad mot Halo3 hjälmen som är totalt onödig och löjlig..

Spel är totalt onödigt också.

Medlem

Haha... har du sett min nya GTA IV-väska eller?! zOomg!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Var inte alls snyggt och en dålig samlarutgåva.

okej...en sammlarutgåva av denna kaliber har aldrig gjorts. riktigt fint! att du kan klaga över går mitt förstånd!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

man kan ju bara föreställa sig vad det kommer att kosta:p

Medlem

Jag har aldrig förstått poängen med en samlarutgåva överhuvudtaget. Om jag överhuvudtaget skall köpa en dyrare utgåva än det lägsta priset skall det bero på att det finns extra material i spelet och som tur är förekommer det inte så ofta vad jag vet. Nån jävla väska ,hjälm eller plåtlåda är bara löjligt.

Samlarutgåvor är helt enkelt bara skit :).

Medlem
Skrivet av liath:

Jag har aldrig förstått poängen med en samlarutgåva överhuvudtaget. Om jag överhuvudtaget skall köpa en dyrare utgåva än det lägsta priset skall det bero på att det finns extra material i spelet och som tur är förekommer det inte så ofta vad jag vet. Nån jävla väska ,hjälm eller plåtlåda är bara löjligt.

Samlarutgåvor är helt enkelt bara skit :).

Kunde för egen del inte sagt de bättre själv. Sen om ngn annan tycker de e kul, ja bra för dom.

Sen att de tjänas en hel del pengar på att sälja som liath beskrev det "skit", ja bra för dom säljer skräpet också.

Alla glada alla nöjda

Medlem
Skrivet av BLKPanther:
Skrivet av liath:

Jag har aldrig förstått poängen med en samlarutgåva överhuvudtaget. Om jag överhuvudtaget skall köpa en dyrare utgåva än det lägsta priset skall det bero på att det finns extra material i spelet och som tur är förekommer det inte så ofta vad jag vet. Nån jävla väska ,hjälm eller plåtlåda är bara löjligt.

Samlarutgåvor är helt enkelt bara skit :).

Kunde för egen del inte sagt de bättre själv. Sen om ngn annan tycker de e kul, ja bra för dom.

Sen att de tjänas en hel del pengar på att sälja som liath beskrev det "skit", ja bra för dom säljer skräpet också.

Alla glada alla nöjda

förmodar att ni inte värderar spel speciellt högt. Sammlarutgåvor är till för de hängivna fans till ett speciellt spel. Sedan är det betydligt mer mervärde i dessa än i en enkel och trist vanlig utgåva med plast fodral, handbok och skiva...men men...smaken e som baken..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det är detta som jag väntar på ska komma till Half-life, då skulle jag köpa det bums. Massa fina prylar är aldrig feel

Inaktiv

Är väl jusst spelet man värderar - men struntar blankt i någon plastleksak.

Mervärde? Är väl ganska subjektivt kanske ...

Medlem

Jag värderar spel högt, däremot inte dyngan som följer med. _Spelet_ däremot kan vara oehört bra men det betyder inte att jag vill ha en väska med GTA loggan på eller en plåtburk heller för den delen. Det har för mig absolut inget med värdering av själva spelet att göra. Ett spel är ett spel och inget jag förknippar med diverse dynga som släpps vid sidan om.

Medlem

För en gångs skull en lite bättre utgåva, hatar när dom gör utgåvor men det enda extra är nån sketdvd me några behind the scenes filmer samt några extra banor som i C&C3 tiberium wars..

Denna var ju fräck nästan så jag fick lust att köpa den.

Medlem

Bra att man får med en låsbox så att inte moraltanterna kommer och stjäl spelet ifrån en

Medlem

Musikskivan kändes ganska intressant.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vill ha.... Till PC


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Tråkig samlarutgåva enligt mig. En väska som jag aldrig kommer att använda, och en låsbox som jag ska ha till vad? Sen är allt i princip helsvart och dötrist. Nej usch verkligen ingenting för mig.

Hellre ser jag då en liten "mindre" samlarutvåga med aluminiumlåda och nån verkligen påkostad layout på den. Kanske nån plansh och lite annat "mindre". Här är allt svart och trist för att få en billig låsbox och en ful väska. Nej, blir den vanliga utgåvan för mig.

Inaktiv
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av radiuz:

Här finns det ju iaf nytta av prylarna man får med! Till skillnad mot Halo3 hjälmen som är totalt onödig och löjlig..

Spel är totalt onödigt också.

Ja, det är sant. Men det är ju kul att spela. ^^

Dessutom så ja, både väskan o den där plåtlådan kan man ju faktiskt använda så detta är en vettig "collectors edition".

Medlem

Till er som gnäller;

Det är , precis vad det är, en SAMMLAR UTGÅVA. Det är för någon som hyser extra stort intresse för spelserien, eller kanske sammlar på CE utgåvor? :c Ni ska inte gnälla lite på dem som sammlar på ölands schiffer också?

Medlem
Skrivet av Nikie:

Till er som gnäller;

Det är , precis vad det är, en SAMMLAR UTGÅVA. Det är för någon som hyser extra stort intresse för spelserien, eller kanske sammlar på CE utgåvor? :c Ni ska inte gnälla lite på dem som sammlar på ölands schiffer också?

Självklart är det så, men en samlarutgåva vill man ju ska "locka" lite mer än en vanlig utgåva. I det här fallet hade jag valt den vanliga utgåvan hellre än samlarutgåvan även om det vore samma pris, och det är första gången jag känner så.

Inaktiv

kostar 89 dollar i usa iaf.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Jag VILL ha Collectors Edition av GTA IV.

Väskan ska jag bära runt bara för att stoltsera med att jag kan spela våldsspel utan att meja ner alla i min omgivning med automatvapen. Eller så kan jag gömma geväret däri när jag ska råna banken.

Musiken brukar vara rätt så bra, så varför inte?

Boken? Kan va kul o ha o kolla i ibland.

Lådan vette tusan...men på nyckeln till lådan hänger en Rockstarnyckelring! Den vill jag ha!

Jag har bara ett krav: Att priset hålls på en jordlig nivå (<1000).:)

Edit:

Skrivet av snyft:

kostar 89 dollar i usa iaf.

Enligt Forex.se så: 89,00 USD=626,96 SEK

Har du en källa till det där priset? För spelet kostar 599 kr hos Webhallen. Det innebär att man betalar 27,96 kr för en skiva, en väska och en bok?
Här kommer det bli betydligt dyrare!

Inaktiv
Skrivet av kabex:
Skrivet av snyft:

kostar 89 dollar i usa iaf.

Enligt Forex.se så: 89,00 USD=626,96 SEK

Har du en källa till det där priset? För spelet kostar 599 kr hos Webhallen. Det innebär att man betalar 27,96 kr för en skiva, en väska och en bok?
Här kommer det bli betydligt dyrare!

Ja för det brukar ju vara samma pris i USA som i Sverige

Räkna med gånger tio istället så kommer du antagligen närmare.

Dvs. runt 890 kr.

12
Skriv svar