Samlarutgåvan av GTA: IV fotad

Inaktiv
Skrivet av Lurvaren:

Fett!

hoppas de kommer ut med prisutgifter snart =).

Jag har efter många om och men hittat en sida där d finns ett eventuellt pris till detta. 999:-

Medlem

Gillar samlarugåvor... o en sån får det blir Behöver en ny träningsväska

Medlem

Dom skulle gett ut ett kassaskåp med som är kamouflerad som en bokhylla.....

Medlem

Det här blir nog den första samlarutgåvan av ett spel som jag kommer förhandsboka Det ser riktigt fint ut, och lådan kommer till användning när min lillebror förmodligen kommer försöka stjäla spelet från mig..

Medlem
Skrivet av radiuz:

Här finns det ju iaf nytta av prylarna man får med! Till skillnad mot Halo3 hjälmen som är totalt onödig och löjlig..

Hey, den är absolut inte onödig! det är sagts att den är tillräckligt stor för att den ska passa en katt!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av radiuz:

Här finns det ju iaf nytta av prylarna man får med! Till skillnad mot Halo3 hjälmen som är totalt onödig och löjlig..

Hey, den är absolut inte onödig! det är sagts att den är tillräckligt stor för att den ska passa en katt!

Hahaha. Nu måste jag köpte en sån bara för att sätta den på min katt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av BLKPanther:
Skrivet av liath:

Jag har aldrig förstått poängen med en samlarutgåva överhuvudtaget. Om jag överhuvudtaget skall köpa en dyrare utgåva än det lägsta priset skall det bero på att det finns extra material i spelet och som tur är förekommer det inte så ofta vad jag vet. Nån jävla väska ,hjälm eller plåtlåda är bara löjligt.

Samlarutgåvor är helt enkelt bara skit :).

Kunde för egen del inte sagt de bättre själv. Sen om ngn annan tycker de e kul, ja bra för dom.

Sen att de tjänas en hel del pengar på att sälja som liath beskrev det "skit", ja bra för dom säljer skräpet också.

Alla glada alla nöjda

förmodar att ni inte värderar spel speciellt högt. Sammlarutgåvor är till för de hängivna fans till ett speciellt spel. Sedan är det betydligt mer mervärde i dessa än i en enkel och trist vanlig utgåva med plast fodral, handbok och skiva...men men...smaken e som baken..

Nä du förmodar fel mycket fel, spelet är just det jag är intresserad av och värderar. En väska, en hjälm, eller ngn annan plast plåt eller vad de nu är för ngt har inget alls överhuvudtaget med spelet att göra, nada . Det är ju för den som är intresserad av att samla på grejer va det än må vara för ngt. Men som jag skrev innan, det är ju perfekt om det gör dig eller ngn annan glad, inga problem med det. Men ta inte ifrån mig mina spel för att jag inte lägger pengar på ngn plasthjälm, i mina ögon har en vit engångsplastmugg större värde.

Medlem

Den låsbara boxen skall du ha knark i. Bagen skall du ha vapen i. Musiken i hörlurarna när du går bärsärkagång på stan. Ok?

Medlem

Man behöver faktiskt inte köpa samlarutgåvan om man nu tycker att den är så hemsk. Det bästa sättet att uppvisa sitt missnöje med en produkt är att ge tusan i att inhandla den. Så om nu bara tio personer köper samlarboxen så kan ni nog säkert se att de tänker om.
Sen är inte alla samlarutgåvor skit. T.ex. köpte jag samlarutgåvan till Forza 2 för att få med boken på över 150 sidor med information om bilarna, banorna, tips om hur man skall köra, lite om tuning osv. Det är faktiskt ganska nyttig läsning ibland...sen är det ju schysst att få med soundtracket i GTA eftersom de brukar ha mkt musik, med variation. Vill du inte ha de, köp de inte då...

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Man behöver faktiskt inte köpa samlarutgåvan om man nu tycker att den är så hemsk. Det bästa sättet att uppvisa sitt missnöje med en produkt är att ge tusan i att inhandla den. Så om nu bara tio personer köper samlarboxen så kan ni nog säkert se att de tänker om.
Sen är inte alla samlarutgåvor skit. T.ex. köpte jag samlarutgåvan till Forza 2 för att få med boken på över 150 sidor med information om bilarna, banorna, tips om hur man skall köra, lite om tuning osv. Det är faktiskt ganska nyttig läsning ibland...sen är det ju schysst att få med soundtracket i GTA eftersom de brukar ha mkt musik, med variation. Vill du inte ha de, köp de inte då...

Precis vad jag försöker säga, gillar ni sammlautgåvor köp, gillar inte köp inte
Alla glada, alla nöjda. Bara för man uttrycker sin åsikt betyder inte att man gnäller och klagar. Däremot om det finns extra material i spelet är det intressant för mig, OK?

Medlem
Skrivet av liath:

Jag har aldrig förstått poängen med en samlarutgåva överhuvudtaget. Om jag överhuvudtaget skall köpa en dyrare utgåva än det lägsta priset skall det bero på att det finns extra material i spelet och som tur är förekommer det inte så ofta vad jag vet. Nån jävla väska ,hjälm eller plåtlåda är bara löjligt.

Samlarutgåvor är helt enkelt bara skit :).

ja det som är riktigt roligt är när man går in på game eller tradition eller nån annan spelaffär och kollar begagnathyllorna så står det plåtboxar med halo 2, gears of war osv.

man köper en samlarutgåva för dyrare pris och sen går man och byter in det haha vad bortkastat.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ahh, jag kan andas ut. Jag fasade att dom tänkte skicka med en pístol.

Inaktiv

Haha Snygg samlarutgåva. Inget jag kommer lägga pengar på men jag gillar den

Medlem

En låsbar GTA-låda som man kan ha skitbra nytta av. typ.. lägga dom andra gtaprylarna i


signatur

"the schwartz is strong with this one"

12
Skriv svar