ArmA: Queen's Gambit plåtat

Medlem
ArmA: Queen's Gambit plåtat

Ser riktigt nice ut synd bara att Arma inte funkar bra på vista det är helt ospelbart på mitt 8800 gtx core2duo 3,4ghz synd för det är ett skit grymt spel annars..

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Ser riktigt nice ut synd bara att Arma inte funkar bra på vista det är helt ospelbart på mitt 8800 gtx core2duo 3,4ghz synd för det är ett skit grymt spel annars..

installerat senaste drivrutinen till grafikkortet, installera senaste patchen till arma det borde hjälpa, hjälpte mig!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Wow det gick snabbt! Längtar super mycket efter en ny dator varje gång jag ser bilder ifrån det där spelet.

Skribent

Armed Assault är väldigt underskattat. Med lite moddar och trixande är det väldigt underhållande

Medlem
Skrivet av bastard:

Armed Assault är väldigt underskattat. Med lite moddar och trixande är det väldigt underhållande

Vilka kör du?

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av BlackBurn:

Ser riktigt nice ut synd bara att Arma inte funkar bra på vista det är helt ospelbart på mitt 8800 gtx core2duo 3,4ghz synd för det är ett skit grymt spel annars..

installerat senaste drivrutinen till grafikkortet, installera senaste patchen till arma det borde hjälpa, hjälpte mig!

Testat det och tyvärr funkar det inte Alla texturer försvinner och allt ser omoddelerat ut. Nått slags LOD fel.

Medlem

FDF Soundmod v1.1 är ett måste, ruskigt mycket bättre än originalljuden och ger en helt annan atmosfär till spelet.

Medlem

Sugen man blir på att lira ArmA nu då! Synd att man är på jobbet. :\
Det här måste jag ha!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv
Skrivet av gimpfarfar:

FDF Soundmod v1.1 är ett måste, ruskigt mycket bättre än originalljuden och ger en helt annan atmosfär till spelet.

Tack, har letat efter en bra ljudmod. Inget tryck i orginalljuden.

Inaktiv

Men hur kommer det sej att Operation Flashpoint är så oändligt mycket bättre?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Men hur kommer det sej att Operation Flashpoint är så oändligt mycket bättre?

Smaken är som baken...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av SgtKelly:

Men hur kommer det sej att Operation Flashpoint är så oändligt mycket bättre?

Smaken är som baken...

exakt, jag tycker ARMA är snäppet bättre


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:

Men hur kommer det sej att Operation Flashpoint är så oändligt mycket bättre?

Det enda som var bättre med OFP var kampanjen och den var ruskigt bra.

Medlem

Bara en fråga går det att köra i tredjepersons vy som de har gjort på en del filmer?

Skribent
Skrivet av Snorken:

Bara en fråga går det att köra i tredjepersons vy som de har gjort på en del filmer?

Visst går det bra

1
Skriv svar