Betapatch till Battlefield 2142 tillgänglig

Robot
Betapatch till Battlefield 2142 tillgänglig
Medlem
Betapatch till Battlefield 2142 tillgänglig

Highway Tampa? Det var som f*n. Det är ju redan en betabana till BF2.
Bra att de äntligen fixar en autosave av utrustningen men löjligt att man måste spawna in med den för att det skall sparas.

Medlem

Testade betan idag, riktigt kul barna, synd att det var jag och tre killar mot 20 stycken. Kul att de forfarande patchar spelet good job dice eller vilka det är som patchar det

Medlem

Varför kom den inte upp på eran nedladdning? :/

Medlem

Nästan två år för att lägga in en kit autosave funktion?...

... och så är det perfekt timat när jag inte tänkt spela 2142 mer. Bitter? Nee, inte alls.

Medlem

Highway tampa? Jag trodde det var till BF2..
Gillar inte 2142 ändå, men dom kan väl lägga in nån ny bana till orginallet också?

Medlem

Highway Tampa ska släppas som karta till bägge spelen, självklart med tidstpiska fordon/byggnader

Gött att få lite nytt innehåll och buggfixande. Synd bara att jag inte har spelet installerat längre. Blir till att ominstallera


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

köpte bf2142 via EA download i kväll.
lirade berlin en stund, fan så intensivt det var på en 64server med kroppar och sand/metal o skit som flög runt i luften, jävla kuligt
eftersom min ranking e så låg sprang jag mest runt o helade folk men det var tillfredsställande det med

bra spel än sålänge


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kommer det att bli kompatibelt med Vista tills nästa patch???

Medlem
Skrivet av Fierce_Swe:

Kommer det att bli kompatibelt med Vista tills nästa patch???

va snackar du om? jag kör vista 64-bit och det funkar finfint

Medlem

Jag kör Vista 32 bit och har problem med memory error. Jag kan köra 2-3 rundor sedan stängs spelet ner. Skittråkigt då jag verkligen gillar det här spelet...

Medlem

Kör Vista 32, funkar klockrent

Medlem

Har lirat 2142 i klan osv förrut, men dom förstörde spelet med senaste (icke betan)

Medlem
Skrivet av Fierce_Swe:

Jag kör Vista 32 bit och har problem med memory error. Jag kan köra 2-3 rundor sedan stängs spelet ner. Skittråkigt då jag verkligen gillar det här spelet...

har du testat att starta spelet som administratör?

Medlem
Skrivet av skottet:
Skrivet av Fierce_Swe:

Jag kör Vista 32 bit och har problem med memory error. Jag kan köra 2-3 rundor sedan stängs spelet ner. Skittråkigt då jag verkligen gillar det här spelet...

har du testat att starta spelet som administratör?

Det var det första jag gjorde men det hjälper inte tyvärr. Det finns fixar men de är ganska krångliga så jag har inte orkat angagera mig men blir väl tvungen snart...

Medlem
Skrivet av Fierce_Swe:

Jag kör Vista 32 bit och har problem med memory error. Jag kan köra 2-3 rundor sedan stängs spelet ner. Skittråkigt då jag verkligen gillar det här spelet...

skriv till dice vad problemet är, det är det patchen är till för

1
Skriv svar